Careers
Pursue a 5-star superior hospitality career!
Careers at Botanic Sanctuary Antwerp are simply remarkable! Fancy working at a top-class destination? Enjoy working as part of a dynamic team, and learning from professional colleagues? Curious about the historical ambience of this five-star superior hotel? Interested in hospitality at its finest? Then, come and work at our luxury hotel in Antwerp and be part of a team that leads the way in quality and personal service.
Botanic features 108 luxurious rooms and suites and four excellent gastronomic restaurants. There’s also the Congress Centre for (inter)national meetings, events, launches and conferences for up to 500 attendees. Stylish, historic salons and banquet halls set the scene for unforgettable weddings, glamorous parties, or intimate dinners. The centuries-old Chapel serves as the perfect setting for a ceremony or reception. To escape the everyday hustle and bustle, there’s the 1,000sqm Botanic Health Spa, where guests can enjoy the finest beauty and spa treatments, and exercise in the Botanic Health Club.
THE START OF SOMETHING SPECIAL
Would you like to be part of the dynamic Botanic Sanctuary Antwerp team?
TEAMWORK MAKES THE DREAM WORK
Would you like to work in Antwerp’s first *****S Leading Hotels of the World?
THEN WE ARE LOOKING FOR YOU!
Antwerp. A city of diversity. Known worldwide for its diamond district. Capital of avant-garde fashion. Rich in deep-rooted cultural and historical institutions. Crowned by a remarkable landmark property: A Leading Hotel of the World. A cosmopolitan and social spotlight.
What is this life if, full of care, we have no time to stand and stare… step out of Antwerp’s urban fashion hub into monastic tranquillity: enter a world of luxury, where craftsmanship, innovation and ecology meet tradition. And a botanical garden offers refuge.
Botanic Sanctuary Antwerp’s hospitality team sets itself apart thanks to its: Energy, sense of responsibility, impeccable appearance, humour & laughter, perseverance, distinctiveness, language skills, exceptional service that exceeds guest expectations, pampering mentality, flexibility and absolutely no nine-to-five mindset.
F&B
CHEF DE PARTIE
(FULLTIME / PARTTIME / FLEXIJOB / GELEGENHEIDSMEDEWERKER / JOBSTUDENT)
TAKEN
- Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de lunch & diner en andere mise en place dit onder leiding van de sous-chef
- Je controleert de stock op vraag van de chef
- Je dresseert borden
- Je bent medeverantwoordelijk voor de ontvangst van de geleverde goederen en zorgt dat deze direct volgens de (FIFO) richtlijnen worden schoongemaakt, verpakt en verwerkt
- Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten
- Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en je reinigt de keuken na de dienst
- Je geeft instructies aan de commis en stagiaires en controleert het werk
- Je helpt collega’s tijdens drukke momenten
- Je zorgt voor een veilige werkomgeving en het naleven van de HACCP regels
PROFIEL
- Je hebt ambitie
- Je hebt een hotelschool opleiding afgerond (pré)
- Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring
- Je bent gedreven en ambitieus en je wilt de volgende stap in je carrière zetten
- Je bent in staat om de leiding en je verantwoordelijkheid te nemen
- Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
- Je kunt zowel zelfstandig als in team verband werken
- Je denkt oplossingsgericht en je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
- Je bent creatief en punctueel
- Je hebt een representatieve, gastvrije en gastgerichte uitstraling
- Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
- Je bent flexibel en stress bestendig
UURROOSTER
- Flexibel uurrooster
KELNER / CHEF DE RANG
(FULLTIME / PARTTIME / FLEXIJOB / GELEGENHEIDSMEDEWERKER / JOBSTUDENT)
TAKEN
- Je biedt gasten een warm en gastvrij ontvangst en begeleidt gasten naar hun tafel
- Je neemt bestellingen op van gasten en (indien de Maitre bezet of afwezig is) verwerkt deze bestellingen
- Je staat gasten bij met de nodige kennis van dranken en gerechten
- Je ruimt de tafels af, maakt de tafels schoon en dekt ze opnieuw in voor de volgende gerechten
- Je bent verantwoordelijk voor de vlotheid van service tussen keuken en restaurant
- Je maakt de rekening op voor gasten en verwerkt de betalingen bij afwezigheid van de Maitre
- Je bereidt de mise en place
- Je bereidt warme en koude dranken alsook de wijnen voor en serveert deze aan gasten
- Je raadpleegt de keuken over bijzondere wensen of allergieën van gasten
- Je houdt de voorraden bij en vult de voorraden aan
- Je werkt onder toezicht van de Maître
PROFIEL
- Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een Fine Dining restaurant
- Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
- Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
- Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
- Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
- Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
- Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL en daarnaast ENG of FR.
UURROOSTER
- Flexibel uurrooster
ONTBIJT EN HULP KOK
(FULLTIME / PARTTIME / FLEXIJOB / GELEGENHEIDSMEDEWERKER / JOBSTUDENT)
TAKEN
- Je bent medeverantwoordelijk voor de invulling en uitvoering van het ontbijt
- Je bent medeverantwoordelijk voor de mise en place voor de ontbijt service
- Je controleert de stock op vraag van de chef
- Je dresseert de borden voor het ontbijt, à la carte
- Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de geleverde goederen en zorgt dat deze direct volgens de (FIFO) richtlijnen worden schoongemaakt, verpakt en verwerkt
- Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten en je beheert de afval reductie
- Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en reinigt de keuken na de dienst
- Je helpt collega’s tijdens drukken momenten
- Je zorgt voor een veilige werkomgeving en voor het naleven van de HACCP regels
PROFIEL
- Je hebt een hotelschoolopleiding afgerond
- Je hebt ervaring als hulpkok (Minstens een 4* is een pré)
- Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
- Je bent ambitieus en durft de volgende stap in je carrière te nemen
- Je kunt zelfstandig werken
- Je bent creatief en veelzijdig
- Je zorgt voor orde en netheid
- Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
UURROOSTER
- Flexibel uurrooster
SOUS CHEF
(FULLTIME / PARTTIME / FLEXIJOB / GELEGENHEIDSMEDEWERKER / JOBSTUDENT)
TAKEN
- Je bent de rechterhand van onze Chef
- Je bent medeverantwoordelijk voor de organisatie van de keuken onder supervisie van de Chef
- Je zal je dagelijks bezighouden met het bereiden van gerechten en het inbrengen van creativiteit voor zowel ons gastronomisch restaurant en fingerfood voor de bar
- Je verzorgt en bereidt alle gerechten van de lunch, patisserie en de mise en place voor het à la carte restaurant
- Je helpt bij de organisatie van de werkzaamheden van het keukenpersoneel
- Je geeft bestellingen door en controleert bestellingen en leveringen bij afwezigheid van de Chef
- Je controleert de keukenwerkzaamheden, onder andere de mise en place, bereidingen, bewaring en schoonmaak bij opdracht van de Chef
- Je assisteert bij alle keukenactiviteiten en werkt mee aan bereidingen
- Je houdt medetoezicht op hygiëne en voorkomen van medewerkers
- Je vervangt keukenpersoneel bij afwezigheid en springt in tijdens piekperiodes
- Je zorgt voor een veilige werkomgeving en dat de HACCP normen nageleefd worden in de keuken
PROFIEL
- Je hebt de ambitie om te werken in een *****S hotel
- Je hebt een hotelschoolopleiding afgerond
- Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en je streeft naar de perfecte service voor onze gasten
- Je bent gedreven, ambitieus en creatief
- Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid
- Je bent bereid om jezelf te ontwikkelen alsook de medewerkers
- Je hebt kennis van patisserie (ijsbereiding) en deegverwerking
- Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
- Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
- Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
- Je bent een team player en denkt oplossingsgericht waar nodig
UURROOSTER
- Flexibel uurrooster
FRONT OFFICE
GUEST SERVICE AGENT / RECEPTIONIST (FULLTIME)
TAKEN
- Je verzorgt een warm ontvangst voor de gasten
- Je bent verantwoordelijk voor het in- en uitchecken van gasten
- Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe gasten
- Je voorziet de gast van de nodige conciërge gerelateerde zaken zoals: restaurant reserveringen, privé-gidsen door de stad, adviezen in (diamanten)winkels, informatie over musea en meer
- Je bent bekwaam met het reserveringssysteem en beantwoordt aanvragen hieromtrent telefonisch en via mail
- Je kunt correct en bekwaam klachten afhandelen en sterk zijn in de opvolging hiervan, zowel acties als communicatie
- Je bent bekwaam in alle Front Office- en Guest Relations procedures en afhandelingen
- Je hebt kennis over activiteiten en evenementen in het hotel en de stad
- Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van interne/externe gasten naar de juiste locatie: ontbijt, evenement, kamer en hier de nodige informatie over kunnen verstrekken
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de nodige administratie, en geldhandelingen
- Je zorgt voor het uitvoeren van nachtportier taken wanneer nodig, zoals het bereiden van roomservice en alle algemene nachtreceptionist taken
- Je ondersteunt de bagagist en portier indien nodig
- Je spreekt mensen continu aan in de lobby en assisteert hen met hun vragen
- Je voorziet mensen in de lobby van een welkomstdrankje indien gewenst
PROFIEL
- Je bent in het bezit van minimaal een Hogeschool diploma, bij voorkeur richting hotelmanagement
- Je hebt ervaring in een 4* of 5* hotel (5* is een pré)
- Je hebt een flexibele instelling en representatief voorkomen
- Je bent een teamplayer met oplossingsgerichte denkwijze
- Je durf om initiatief en verantwoordelijkheid te nemen
- Je bent gedreven en ambitieus
- Je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
- Je bent stressbestendig en efficiënt
- Je hebt een ‘hands-on mentaliteit´, alles is mogelijk, met de juiste vijfsterrenmentaliteit en creativiteit
- Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré
UURROOSTER
- Flexibel uurrooster
BAGAGIST
TAKEN
- Je zorgt voor een onuitwisbare eerste en laatste indruk van ons *****S hotel
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de interne- en externe gast
- Je bent het laatste aanspreekpunt voor de interne- en externe gast
- Je zorgt voor het afleveren van bagage bij de kamers van de gasten en geeft uitleg over de geschiedenis van het hotel en de faciliteiten in het hotel en op de kamer
- Je neemt bagage in bewaring voor gasten conform de richtlijnen van het hotel en bewaakt het bagagedepot
- Je opent de autodeur, neemt bagage aan en begeleidt de gasten naar de receptie van het hotel
- Je assisteert de valets met het voorrijden en parkeren van auto’s van gasten met de nodige zorg
- Je begeleidt groepen en touringcars
- Je assisteert het Front Office team bij het aanbieden aan gasten van een drankje of versnapering aan bij aankomst
- Je beantwoordt vragen van gasten, voorziet ze van een plattegrond, helpt ze wegwijs te maken in de stad en biedt verdere conciërge gerelateerde services aan
- Je biedt gasten een paraplu aan en zorgt ervoor dat de gasten niet in de regen lopen
- Je begeleidt gasten naar hun bestemming: ontbijt, evenement, diner, receptie en spa
- Je bewaakt het hotel door alle gasten aan te spreken die het hotel wensen te betreden en je biedt assistentie aan de gasten
- Je zorgt voor een goede communicatie met de rest van het conciërge, front office en guest relations team
- Je bent verantwoordelijk voor het netjes houden en schoonmaken van het entree-plein, de entree, parking en de lobby voor de gasten
PROFIEL
- Je hebt ervaring in een soortgelijke functie (Mintens 4* hotel)
- Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
- Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
- Je bent flexibel en stress bestendig
- Je beschikt over je rijbewijs en de nodige rijervaring
- Je bent spontaan en representatief
- Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
- Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
- Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit: je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken
- Je spreekt meerdere talen waarin Nederlands en Engels een minimum is, Frans is een grote troef
UURROOSTER
- Flexibel uurrooster
VALET – VOITURIER
TAKEN
- Je zorgt voor een onuitwisbare eerste en laatste indruk van ons *****S hotel
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor arriverende interne en externe gasten
- Je bent het laatste aanspreekpunt voor vertrekkende interne en externe gasten
- Je opent de autodeur, neemt bagage aan en begeleidt de gasten naar de receptie van het hotel
- Je rijdt auto’s voor en parkeert auto’s van gasten met de nodige zorg
- Je begeleidt autobussen en groepen.
- Je assisteert het front office team bij het aanbieden aan gasten van een drankje of versnapering aan bij aankomst
- Je kunt vragen beantwoorden van gasten, voorziet ze van een plattegrond, helpt ze wegwijs te maken in de stad en biedt verdere conciërge gerelateerde services
- Je biedt gasten een paraplu aan en zorgt ervoor dat de gasten niet in de regen lopen
- Je begeleidt gasten naar hun bestemming: ontbijt, evenement, diner, receptie en spa
- Je assisteert de bagagisten met het afleveren van bagage op de kamers van de gasten en geeft uitleg over de geschiedenis van het hotel en de faciliteiten in het hotel en op de kamer
- Je neemt bagage in bewaring voor gasten conform de richtlijnen van het hotel en bewaakt het bagagedepot
- Je bewaakt het hotel door alle gasten aan te spreken die het hotel wensen te betreden en je biedt assistentie aan de gasten
- Je zorgt voor een goede communicatie met de rest van het conciërge, front office en guest relations team
- Je bent verantwoordelijk voor het netjes houden en schoonmaken van het entree-plein, de entree, parking en de lobby voor de gasten
PROFIEL
- Je hebt ervaring in een soortgelijke functie (Mintens 4* hotel)
- Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
- Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
- Je bent flexibel en stress bestendig
- Je beschikt over je rijbewijs en de nodige rijervaring
- Je bent spontaan en representatief
- Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
- Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
- Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit: je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken
- Je spreekt meerdere talen waarin Engels een minimum is, Nederlands is een grote troef
UURROOSTER
- Flexibel uurrooster
GUEST RELATIONS OFFICER (FULLTIME)
TAKEN
- Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe gasten
- Je kunt correct en bekwaam klachten afhandelen en sterk zijn in de opvolging hiervan, zowel acties als communicatie
- Je haalt er plezier uit om de gasten hun wensen te verwezenlijken om hun verblijf naar het volgende level te brengen
- Je voorziet de gast van de nodige conciërge gerelateerde zaken zoals: restaurant reserveringen, privé-gidsen door de stad, adviezen in (diamanten)winkels, informatie over musea en meer
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de nodige administratie, en geldhandelingen
- Je helpt het Front Office team met het in- en uitchecken van gasten
- Je bent bekwaam met het reserveringssysteem en beantwoordt aanvragen hieromtrent telefonisch en via mail
- Je bent bekwaam in alle Front Office- en Guest Relations procedures en afhandelingen
- Je verwelkomt en begeleidt VIP-gasten bij aankomst en vertrek
- Je coördineert en organiseert alle aspecten van het verblijf van de VIP-gasten, inclusief vervoer, accommodatie, dinerreserveringen en activiteiten
- Je zorgt voor een persoonlijk welkom en een attent welkomstpakket
- Je onderhoudt frequente communicatie met de VIP-gasten om hun behoeften en wensen te begrijpen en te anticiperen
- Je werkt samen met andere afdelingen om aan de wensen van de VIP-gasten te voldoen
- Je onderhoudt relaties met externe bedrijven om extra services voor VIP-gasten te bieden
PROFIEL
- Minimaal een diploma op MBO-niveau in toerisme, hospitality of een vergelijkbaar vakgebied
- Minimaal 2 jaar ervaring in de hospitality-industrie in een soortgelijke rol met een sterke focus op VIP-services
- Uitstekende communicatie- en probleemoplossende vaardigheden
- Uitstekende kennis van het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
- Sterke organisatorische vaardigheden en in staat om meerdere taken tegelijk uit te voeren
- Bekendheid met reserveringssystemen en hotelsoftware
- Een teamspeler die in staat is om effectief samen te werken met andere afdelingen. hebt een ‘hands-on mentaliteit´, alles is mogelijk, met de juiste vijfsterrenmentaliteit en creativiteit
UURROOSTER
- Flexibel uurrooster
FACILITY MANAGEMENT
ASSISTENT FACILITY MANAGER
TAKEN
Als Assistent Facility Manager ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken die ervoor zorgen dat alles op onze site (24000m²) soepel verloopt en dat technische problemen efficiënt worden opgelost. Hierbij zorg je voor de aansturing van het preventief onderhoud en de herstellingen van diverse gebouwen en installaties, waaronder elektriciteit, HVAC-installaties, Horeca materialen en AV-systemen.
Een ander essentieel aspect van je rol is het begeleiden van het technische team. Je motiveert en steunt hen in hun dagelijkse taken en zorgt ervoor dat ze de technische doelstellingen bereiken. Daarbij stel je het rooster voor permanentiediensten op en neem je hieraan actief deel om ervoor te zorgen dat er altijd iemand beschikbaar is om technische kwesties aan te pakken, ongeacht het tijdstip van de dag.
Wanneer zich technische uitdagingen zich voordoen, wordt er van jou verwacht dat je snel en oplossingsgericht handelt. Doordat je helpt in het opstellen en bijwerken van alle technische procedures, is het team altijd op de hoogte is van de juiste protocollen.
Veiligheid is een topprioriteit in jouw functie. Je waarborgt de operationele status en veiligheid van de hotelgasten en alle installaties door regelmatige inspecties uit te voeren en te controleren of ze voldoen aan de geldende technische voorschriften. Daarnaast hou je toezicht op de werkzaamheden die worden uitgevoerd door externe partijen.
Klanttevredenheid is een prioriteit, dus je bent er altijd op voorbereid om klachten van gasten met de nodige aandacht te behandelen en op te volgen, om ervoor te zorgen dat hun ervaring positief wordt afgehandeld.
PROFIEL
- Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
- HBO (Bachelor) denk- en werkniveau vereist, specialiteit elektriciteit is een pluspunt;
- Vermogen tot delegeren, instrueren en opleiden van collega’s;
- Representatief voorkomen en gastvrije houding;
- Helikopterview in en degelijk analytisch vermogen;
- Vloeiende beheersing van Nederlands en Engels;
- Oplossingsgerichte denkwijze en handelen, empathisch handelen;
- Flexibiliteit en stressbestendigheid;
- Bereidheid om opleidingen te volgen voor extra kennis;
- Woonachtig in Antwerpen of directe omgeving; zonder een ‘nine-to-five’ mentaliteit
- Bereidheid om deel te nemen aan een stand-by roulatiesysteem, inclusief roulerende weekends.
ONS AANBOD
- Werken in het enige en nieuwe *****S superior hotel in hartje Antwerpen en deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp Team;
- Een competitief en marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, terugbetaling woon-werkverkeer en een hospitalisatieverzekering;
- Botanic Sanctuary Antwerp draagt het welzijn van haar medewerkers hoog in het vaandel. Transparante feedbackgesprekken en het organiseren van (team)events op regelmatige tijdstippen dragen hiertoe bij.
FINANCIAL SERVICES
COST CONTROLLER
TAKEN
Als Cost Controller speel je een cruciale rol in het beheer van onze financiële administratie en draag je bij aan de nauwkeurigheid en betrouwbaarheid van onze financiële gegevens. Denk hierbij aan het registreren van dagelijkse financiële transacties, waaronder inkomsten, uitgaven, inkoop- en verkoopfacturen en banktransacties.
Je zult dagelijks bezig zijn met het toepassen van boekhoudkundige procedures en richtlijnen om ervoor te zorgen dat onze financiële gegevens volledig in overeenstemming zijn met de wet- en regelgeving. Hierbij hoort ook het naleven van interne controlemaatregelen om de integriteit van de financiële gegevens te waarborgen.
Als Cost Controller behoud je klantencontact door naast het opstellen en verwerken van facturen, de betalingen ook proactief op te volgen. Daarnaast vragen we ook om inkoopfacturen te verwerken en tijdige en accurate betalingen aan leveranciers te beheren om sterke relaties op te bouwen en te behouden.
Naast de algemene dagelijkse taken behoud je een nauwe samenwerking en effectieve communicatie met andere afdelingen en met de externe kantoren betreft bankboekingen en de controle hiervan. Hieronder valt het opvolgen van de e-mails gericht aan de Finance afdeling en het aannemen en afhandelen van de inkomende telefoontjes voor de afdeling.
PROFIEL
- Een afgeronde opleiding in boekhouding, financiën of een gerelateerd vakgebied;
- Ervaring met het werken met boekhoudkundige software en goede kennis van MS Excel;
- Uitstekend cijfermatig inzicht en nauwkeurigheid;
- Goede kennis van boekhoudkundige principes en wet- en regelgeving;
- Het vermogen om effectief samen te werken in een team;
- Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden;
- Minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Kennis van hotel specifieke systemen is een plus;
- Uitstekende kennis van minimaal Nederlands en Engels in woord en geschift;
- Geen ‘negen-tot-vijf’ mentaliteit;
- Proactief & ‘hands-on´.
ONS AANBOD
- Als Cost Controller bij Botanic Sanctuary Antwerp krijg je de kans om je vaardigheden in boekhouding verder te ontwikkelen en een waardevolle bijdrage te leveren aan onze financiële processen;
- Werken in het enige en nieuwe 5-sterren superior hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp team;
- Een competitief en marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, terugbetaling woon-werkverkeer en een hospitalisatieverzekering;
- Botanic Sanctuary Antwerp draagt het welzijn van haar medewerkers hoog in het vaandel. Transparante feedbackgesprekken en het organiseren van (team) events op regelmatige tijdstippen dragen hiertoe bij.
Revenue Manager
TAKEN
Als Revenue Manager ondersteun je het hotelmanagement bij het definiëren van de hotelstrategieën op het gebied van zakelijke mix en prijsstelling per seizoen en type dag voor toekomstige periodes, inclusief het initiële jaarlijkse prognose. Je werkt nauw samen met het managementteam om strategieën te ontwikkelen die de concurrentiepositie van het hotel verbeteren en groeikansen identificeren.
Je analyseert de prestaties van het hotel, waaronder gemiddelde tarieven, bezettingsgraden en RevPAR. Je voert markt- en concurrentieanalyses uit om inzicht te krijgen in prestaties (RevPAR-index, marktpenetratie) en prijsstelling, en gebruikt deze gegevens als basis voor tactische beslissingen in samenwerking met de Hotel Management.
Je zorgt voor een nauwkeurige en dynamische prognose voor toekomstige data, gedetailleerd per kamer en inkomsten per segment en dag. Deze prognoses baseer je op aanbevelingen van de gerelateerde systemen en je houdt dagelijks toezicht op gegevens, zoals portfolio, boekingsgegevens, evenementen en kalenderactiviteiten.
Je neemt dagelijkse beslissingen om de omzet van het hotel te optimaliseren. Hierbij besluit je over prijsstelling, voorraadbeheer (openen/sluiten van tariefplannen), groepsaanvragen en distributiekanalen. Je zorgt ervoor dat jouw aanbevelingen worden geïmplementeerd in reserveringen en receptie, en dat systemen dienovereenkomstig worden bijgewerkt.
Je verspreidt een cultuur van revenuemanagement in het hotel door middel van wekelijkse yield meetings met het GM en andere belangrijke hotelmanagers. Daarnaast bied je regelmatige coaching en trainingssessies aan de hotelpersoneelsteams om hun begrip van revenu optimalisatie te vergroten.
PROFIEL
- Een afgeronde bacheloropleiding in Hospitality Management of een relevante studierichting;
- Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen het luxe segment;
- Ervaring bij de Front Office/Reservering afdeling is een plus;
- Een gedreven en ambitieuze instelling, in staat zijn om telkens de verwachtingen van onze klanten/gasten te overtreffen;
- Motivatie om deals te sluiten en opgelegde targets te behalen;
- Een gastvrije uitstraling en een verzorgd voorkomen;
- Beschikt over een sterk empathisch vermogen;
- Heeft een flinke span of control en beschikt over helikopterview;
- Uitstekende kennis van Nederlands en Engels in woord en geschrift. Goede kennis van de Franse of Duitse taal is een plus;
- Uitstekende beheersing van MS Office en hotel systemen;
- Pro-actief & hands on;
- Leergierige en oplossingsgericht;
- Flexibel en stressbestendig;
- Geen nine-to-five mentaliteit, werken in het weekend komt voor en is geen probleem.
ONS AANBOD
- Werken in het enige en nieuwe 5-sterren superior hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp team;
- Een competitief en marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, vergoeding woon-werkverkeer en een hospitalisatieverzekering;
- Botanic Sanctuary Antwerp draagt het welzijn van haar medewerkers hoog in het vaandel. Transparante feedbackgesprekken en het organiseren van (team) events op regelmatige tijdstippen dragen hier toe bij.
SPA
SPA MANAGER
Taken
Als Spa Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse operationele beheer van spa- en wellness faciliteiten. Dit omvat het plannen en coördineren van spa-activiteiten, het beheren van de personeelsroosters, het zorgen voor voldoende voorraad van benodigdheden en het onderhouden van contact met leveranciers. Daarnaast ben je een belangrijke schakel op communicatief vlak tussen de verschillende afdelingen en de Spa.
Een belangrijk aspect van het werk van een Spa Manager is het waarborgen van een uitstekende klantenservice. Je zorgt ervoor dat gasten tevreden zijn, voldoet aan hun behoeften en zorgt ervoor dat zij een positieve ervaring hebben tijdens hun bezoek aan de Spa. Dit omvat het trainen en begeleiden van het personeel om professionele en attente service te bieden.
Als Spa Manager ben je verantwoordelijk voor het werven, selecteren, trainen en managen van Spa personeel. Je stelt richtlijnen op voor de uitvoering van behandelingen, zorgt voor naleving van deze regelgeving met betrekking tot gezondheid en veiligheid en biedt training en ontwikkelingsmogelijkheden aan het personeel om hun vaardigheden te verbeteren.
Daarnaast zorg je ervoor dat kwaliteitsnormen en procedures worden nageleefd. Je voert regelmatig controles uit om ervoor te zorgen dat de faciliteiten voldoen aan de hygiënevoorschriften, veiligheidsnormen en klantverwachtingen.
Bovendien ben je betrokken bij het aanbod aan behandelingen en arrangementen, en werk je nauw samen met de respectievelijke afdelingshoofden om ervoor te zorgen dat de spa-ervaring voor gasten uitstekend is. Je staat dagelijks in contact met de Reservations Manager om ervoor te zorgen dat de personeelsplanning is afgestemd op de reservaties.
Een andere belangrijke verantwoordelijkheid is het handhaven en overtreffen van de vooropgestelde financiële doelstellingen, samen met het team. Je bent onder meer verantwoordelijk voor het uitwerken van nieuwe ideeën ter realisatie en optimalisatie van de omzet, het opstellen van P&L prognoses en zorgt ervoor dat je de operationele kosten in de hand hebt.
Tenslotte, je bent ook belast met het uitwerken van de nodige PR, Pers en Social Media campagnes en initiatieven om de visibiliteit en rendabiliteit van Botanic Health Spa te vergroten. Al deze taken maken de rol van Spa Manager een essentiële rol in het succes en de groei van onze spa-activiteiten.
Profiel
- Een behaald bachelorsdiploma (bij voorkeur in wellness-en spamanagement);
- Enkele jaren relevante ervaring in de sector en affiniteit met onze diensten;
- Ervaring in het aansturen en motiveren van een team en beschikken over een sterk empathisch vermogen;
- Gedreven, ambitieus en in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen samen met het team;
- Gestructureerd, beschikt over een sterk analytisch en organisatorisch talent en bent in staat weloverwogen beslissingen te nemen;
- Een gastvrije uitstraling en een verzorgd voorkomen;
- Flexibel, geen 9 tot 17 mentaliteit;
- Uitstrekkende kennis van Nederlands en Engels in woord en geschift. Goede kennis van de Franse en/ of Duitse taal is een plus;
- Kennis van IT programma’s Concept en Lightspeed is een plus.
Ons aanbod
- Werken in het enige en nieuwe 5-sterren superior hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp team;
- Een competitief en marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, terugbetaling woon-werkverkeer en een hospitalisatieverzekering;
- Botanic Sanctuary Antwerp draagt het welzijn van haar medewerkers hoog in het vaandel. Transparante feedbackgesprekken en het organiseren van (team) events op regelmatige tijdstippen dragen hiertoe bij.
SCHOONHEIDS-SPECIALISTE (FULLTIME / 20 U PER WEEK)
TAKEN
-
-
- Je ontvangt de gast en adviseert de gast door het voorstellen van gelaats- en lichaamsbehandelingen
- Je geeft gelaats- en lichaamsbehandelingen
- Je adviseert de gasten over verschillende producten en je verkoopt producten
- Je zorgt ervoor dat de service voldoet aan de kwaliteitseisen en persoonlijke wensen van de gast
- Je zorgt ervoor dat de verzorgingsruimte er te allen tijde hygienisch, proper en ordelijk is voor en na de komst van gasten
- Je begeleidt en leidt de gasten rond, je zorgt ervoor dat de gast centraal staat
- Je hebt kennis over activiteiten in en rondom het hotel en voorziet de gast hiervan
- Je neemt initiatief om taken efficiënter te maken en de service aan de gast te verbeteren
-
PROFIEL
-
-
- Je bent in het bezit van een diploma als schoonheidsspecialist(e) en/of beschikt over minimaal 2 jaar ervaring in een schoonheidssalon en het geven van diverse gelaats- en lichaamsbehandelingen
- Je hebt passie voor verzorging en well-being
- Je hebt feeling voor een holistische aanpak
- Je hebt affiniteit met luxe cosmetica producten en behandelingen
- Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
- Je bent flexibel; ook beschikbaar op woensdag en in weekenden
- Je hebt een empathisch vermogen en je kunt goed omgaan met veeleisende gasten
- Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
- Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
- Je bent woonachtig in Antwerpen of in de directe omgeving
- Je bent een team-player en denkt oplossingsgericht
- Je bent stress bestendig en leergierig
- Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te nemen
- Je hebt een goede zelf-hygiëne en voorkomen
- Je hebt feeling voor een gezonde levensstijl, gastronomie en sport
- Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré
-
UURROOSTER
-
-
- Flexibel uurrooster
-
SPA RECEPTIONIST
TAKEN
Als Spa Receptioniste bij ons luxe hotel verzorg jij een warm ontvangst voor onze gasten, waarbij je hen hartelijk verwelkomt en alle vragen en verzoeken vriendelijk beantwoordt. Je speelt een cruciale rol in het in- en uitchecken van Spa & Wellness gasten, waarbij je ervoor zorgt dat hun ervaring van begin tot eind soepel verloopt.
Als het aanspreekpunt voor zowel interne als externe gasten, ben jij het gezicht van onze Spa. Je bent bekwaam met ons reserveringssysteem en handelt verzoeken snel en efficiënt af via telefoon en e-mail. Daarnaast beschik je over uitstekende vaardigheden om klachten te behandelen. Je zorgt niet alleen voor een correcte afhandeling, maar ook voor een zorgvuldige opvolging van zowel de acties als de communicatie.
Met jouw gastvrijheid en professionaliteit begeleid je interne en externe gasten naar de juiste locaties in de Spa, waardoor zij zich comfortabel en welkom voelen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verwerken van alle nodige administratie en geldhandelingen, waarbij nauwkeurigheid en betrouwbaarheid van groot belang zijn.
Dankzij jouw kennis over activiteiten en evenementen in zowel de Spa, hotel als de stad, ben je in staat om gasten te voorzien van waardevolle informatie en aanbevelingen. Bovendien heb je ervaring met het verkopen van schoonheidsproducten, waardoor je onze gasten kunt adviseren over de beste producten voor hun behoeften en verzorgingen.
PROFIEL
-
-
- Aantoonbare ervaring in de schoonheidssector;
- Flexibele en representatieve houding;
- Teamplayer met een oplossingsgerichte denkwijze;
- Bereidheid om initiatief en verantwoordelijkheid te nemen;
- Gedreven en ambitieus in het bereiken van doelen;
- Commerciële vaardigheden om producten en diensten te promoten;
- Uitstekende gastgerichtheid om de verwachtingen van gasten te overtreffen;
- Vermogen om onder druk te presteren en efficiënt te blijven;
- Praktische en proactieve instelling, ondersteund door vijfsterrenmentaliteit en creativiteit;
- Ervaring met Microsoft Office-programma’s; kennis van Concept is een plus;
- Brede taalkennis: vloeiend in Nederlands en Engels, Frans of Duits is een plus:
- Goede communicatie met collega, tijdens en na de shifts;
- Sales ervaring met eventueel diploma is een plus;
- Stressbestendig en kan overzicht bewaren;
- Kan op een verzorgde en hygiënische manier te werk gaan.
-
ONS AANBOD
-
-
- Werken in het enige en nieuwe 5-sterren superior hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp team;
- Een competitief en marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, terugbetaling woon-werkverkeer en een hospitalisatieverzekering;
- Botanic Sanctuary Antwerp draagt het welzijn van haar medewerkers hoog in het vaandel. Transparante feedbackgesprekken en het organiseren van (team) events op regelmatige tijdstippen dragen hiertoe bij.
- Binnen de afdeling bieden wij de mogelijkheid om door te groeien;
- De gelegenheid om opleiding te volgen en zelf te ontwikkelen.
-
SALES
WINKELBEDIENE BOUTIQUE BOTANIC
Boutique Botanic, gevestigd in de eeuwenoude Kloosterapotheek, is een unieke en sfeervolle plek waar gasten en Antwerpenaars kunnen genieten van een bijzondere winkelervaring. Bij Boutique Botanic streven we ernaar om onze klanten een unieke en hoogwaardige service te bieden. Ons diverse assortiment omvat een scala aan natuurlijke en gezonde producten, geselecteerd met zorg en passie. We verwelkomen jou om deel uit te maken van ons team en samen een bijzondere ervaring voor onze klanten te creëren
TAKEN
Als medewerkster bij St-Charles apothecary, speel je een cruciale rol in het leveren van hoogwaardige dienstverlening en het verstrekken van deskundig advies aan onze gewaardeerde klanten. In deze dynamische omgeving krijg je de gelegenheid om je verkoopvaardigheden te ontwikkelen en je kennis van phytotherapie en holistische benaderingen toe te passen. We verwachten van onze medewerkers een flexibele werkhouding, omdat je voornamelijk tijdens weekenddiensten (3 weekends per maand), zon- en feestdagen beschikbaar moet zijn om onze klanten te bedienen.
Je taken en verantwoordelijkheden omvatten onder andere het deskundig adviseren van klanten over supplementen, fytotherapie en holistische benaderingen. Daarnaast ben je actief betrokken bij de verkoop van natuurlijke producten die op de traditionele Europese geneeskunde zijn gebaseerd en dien je verkoopdoelen te behalen. Het handhaven van een professionele en gastvrije sfeer in ‘the apothecary’ is ook een belangrijk aspect van je rol. Bovendien wordt er van je verwacht dat je bijdraagt aan de algemene efficiëntie en operationele activiteiten van ‘the apothecary’.
Als je gepassioneerd bent over gezondheid en wellness en klaar bent om deel uit te maken van ons team dat zich inzet voor het bevorderen van natuurlijke geneeswijzen, nodigen we je uit om te solliciteren. Samen kunnen we bijdragen aan het welzijn van onze klanten en de groei van St-Charles apothecary.
PROFIEL
- Ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een cosmetische apotheek of een winkel die natuurlijke gezondheids- en schoonheidsproducten aanbiedt;
- Aantoonbaar commercieel inzicht en het vermogen om verkoopdoelstellingen te behalen;
- Een open-minded houding en enthousiasme om klanten te begeleiden in hun keuze van producten en hen gepassioneerd uitleg te geven over het assortiment;
- Uitstekende klantgerichtheid, behulpzaamheid en oog voor detail om een optimale klanttevredenheid te waarborgen;
- Kennis van kruiden en planten is een pluspunt;
- Breed taalvaardig, met een goede beheersing van het Nederlands en Engels; kennis van Frans en/of Duits wordt als een plus beschouwd;
- Het vermogen om zelfstandig de winkel te runnen, maar ook een sterk teamspelerschap om effectief samen te werken met het volledige spa-team en de receptie;
- Bereidheid om flexibel te werken, inclusief werken op weekenddagen;
- Goede organisatorische vaardigheden en het vermogen om de dagelijkse operationele taken van de winkel uit te voeren, waaronder administratieve taken, voorraadbeheer, netheid en inrichting van de winkel.
ONS AANBOD
- Werken in het enige en nieuwe 5-sterren superior hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp team;
- Een competitief en marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, terugbetaling woon-werkverkeer en een hospitalisatieverzekering;
- Botanic Sanctuary Antwerp draagt het welzijn van haar medewerkers hoog in het vaandel. Transparante feedbackgesprekken en het organiseren van (team) events op regelmatige tijdstippen dragen hiertoe bij.
BANQUETING MANAGER
TAKEN
Als Banqueting Manager bij onze M&E-afdeling krijg je de kans om deel uit te maken van de bedrijfsvoering van een 5-sterren superior hotel. Je rol omvat een scala aan taken, van het opmaken van de planning en organisatie van M&E-evenementen tot het bieden van technische ondersteuning aan gasten van conferentieruimtes.
Daarnaast krijg je de kans om te werken met een dynamisch en inspirerend F&B-team, waar jullie samen werken aan de uitzonderlijke service die we bieden aan zowel zakelijke als recreatieve groepen. Je bent als Banqueting Manager operationeel verantwoordelijk voor de coördinatie van interne events en tevens ben je ook het aanspreekpunt voor gasten tijdens deze events en je werkt nauw samen met onze externe event/catering partner. Je stuurt verder het team aan van Hostessen en banqueting medewerkers. Je staat ook in voor het opstellen van standaard operationele procedures (SOP’s) voor de M&E operations afdeling en het beheren van al het drukwerk met betrekking tot de afdeling.
Je dagelijkse operationele taken bestaan onder meer uit het verwelkomen van gasten van evenementen en het beheren van de garderobe, het fungeren als contactpersoon voor gasten van de vergaderruimtes, en het ondersteunen van de F&B-afdeling wanneer dat nodig is. Daarnaast sta je in voor de kwaliteitscontrole en de opvolging van de events na afloop.
PROFIEL
- Een enthousiaste en gemotiveerde persoonlijkheid in het vakgebied van Evenement- of Hotelmanagement;
- Je hebt een uitstekende helicopter view om de verschillende evenementen te overzien
- Beschikt over een sterk empathisch vermogen en professionele communicatieve vaardigheden;
- Je hebt een proactieve houding en bent in staat om te multitasking en prioriteiten te stellen;
- Toont een benaderbare houding ten opzichte van de gasten en medewerkers;
- Je beschikt over een goede kennis van een correcte (klassieke) bediening
- Een gastvrije uitstraling en een verzorgd voorkomen;
- Oplossingsgericht en denkt out-of-the-box;
- Flexibel, geen 9 tot 17 mentaliteit. Werken in het weekend is geen uitzondering;
- In staat om goed samen te werken in een team, maar ook zelfstandig in staat om verantwoordelijkheid te nemen;
- Nauwkeurig, gestructureerd en hebt een oog voor detail;
- Uitstekende kennis van Nederlandse en Engels in woord en geschift. kennis van de Franse en/of Duitse taal is een plus.
ONS AANBOD
- Werken in het enige en nieuwe 5-sterren superior hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp team;
- Botanic Sanctuary Antwerp draagt het welzijn van haar medewerkers hoog in het vaandel. Transparante feedbackgesprekken en het organiseren van (team) events op regelmatige tijdstippen dragen hiertoe bij.
MEETING & EVENT COÖRDINATOR
TAKEN
Als Meeting & Events Coördinator bij onze M&E-afdeling krijg je de kans om waardevolle ervaring op te doen in de bedrijfsvoering van een 5-sterren superior hotel. Je rol omvat een scala aan taken, van het assisteren bij de planning en organisatie van de events tot het bieden van technische ondersteuning aan gasten van conferentieruimtes.
Daarnaast krijg je de kans om te werken met een dynamisch en inspirerend Sales – Meeting & Events -team, waar jullie samen werken aan de uitzonderlijke service die we bieden aan zowel zakelijke als recreatieve groepen. Je bent als Meetings & Events Coördinator verantwoordelijk voor de coördinatie van interne events en tevens ben je ook het aanspreekpunt voor gasten tijdens deze events en je werkt nauw samen met onze externe event/catering partner en F&B Hostessen.
Je dagelijkse taken bestaan uit het rondleidingen geven aan potentiële nieuwe klanten. Je bent het contact voor een zakelijke meeting of internationaal event van A tot Z. Je bent verantwoordelijk voor groepsreserveringen en verzorgt het volledige administratieve traject van een event.
PROFIEL
- Een enthousiaste en gemotiveerde persoonlijkheid in het vakgebied van Evenement- of Hotelmanagement;
- Beschikt over een sterk empathisch vermogen en professionele communicatieve vaardigheden;
- Je hebt een proactieve houding en bent in staat om te multitasking en prioriteiten te stellen;
- Toont een benaderbare houding ten opzichte van de gasten en medewerkers;
- Een gastvrije uitstraling en een verzorgd voorkomen;
- Oplossingsgericht en denkt out-of-the-box;
- Flexibel, geen 9 tot 17 mentaliteit;
- In staat om goed samen te werken in een team, maar ook zelfstandig in staat om verantwoordelijkheid te nemen;
- Nauwkeurig, gestructureerd en hebt een oog voor detail;
- Uitstekende kennis van Nederlandse en Engels in woord en geschift. kennis van de Franse en/of Duitse taal is een plus.
ONS AANBOD
- Werken in het enige en nieuwe 5-sterren superior hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp team;
- Botanic Sanctuary Antwerp draagt het welzijn van haar medewerkers hoog in het vaandel. Transparante feedbackgesprekken en het organiseren van (team) events op regelmatige tijdstippen dragen hiertoe bij.
HR
HR TRAINEE
TAKEN
-
-
- Assisting the HR coordinator with daily tasks & activities
- Follow-up student contracts
- Follow-up SOP´s
- Recruiting trainees/staff
- HR administration (informing staff and HOD´s for example about Belgian social law and Hospitalization )
- Creating job descriptions for different departments
- Preparations for the payroll
- Checking / controlling the system of time-registration
-
PROFIEL
-
-
- Available for a minimum period of 4 months
- Takes good care of the employees and has an open attitude towards them
- Works organized and proactive
- Guest oriented and a hospitable appearance
- Has strong social- and communicative skills
- Able to find solutions and think out-of-the-box
- Flexible
- Working independently
- Eye for detail
- Has a varied knowledge of languages, at least Dutch and English, French and German are a plus
- Team player
- Stress resistant
-
UURROOSTER
-
-
- May 2022
-
OPERATIONS
OPERATIONS MANAGER
TAKEN
-
-
- Je bent de drijvende kracht achter de divisies Rooms Division, Food & Beverage en Spa, plusminus 100 medewerkers
- Je maakt deel uit van het Directie team
- Je bent budget-verantwoordelijk voor jouw afdelingen, je bepaalt mede de omzetdoelen en zorgt ervoor dat deze overtroffen worden
- Je bent financieel verantwoordelijk: payroll- & kostentechnisch
- Je bent verantwoordelijk voor het uitwerken van nieuwe ideeën ter realisatie en optimalisatie van de omzet, het opstellen van P&L prognoses
- Je bent verantwoordelijk voor de juiste trainingen, Leadership en de ontwikkeling van je team
- Je verzekert een 85% score bij mystery guest visits via Leading Quality Assurance, alsook dat er in de dagelijkse operatie gewerkt wordt conform deze LHW standaarden
- Je zorgt samen met de competente afdelingsmanagers voor de optimale gast-beleving
- Je staat dagelijks in nauw contact met het marketing & sales team teneinde de reserveringen te optimaliseren
- Je bent mede – verantwoordelijk voor het uitwerken van de nodige PR, Pers en Social Media campagnes en initiatieven om de visibiliteit en rendabiliteit van de betreffende afdelingen te optimaliseren
- Je rapporteert aan de Managing Director van Botanic Sanctuary Antwerp
-
PROFIEL
-
-
- Je behaalde een bachelor diploma in bijvoorbeeld hotel management of beschikt minstens over een hogeschool werk- en denkniveau
- Je beschikt over 3-5 jaar relevante ervaring in de luxe hotellerie | top gastronomie
- In je complete handelen stel je alle diensten op niveau 1 ster Guide Michelin centraal
- Je hebt ervaring met het aansturen en motiveren van een groot team en beschikt over een sterk empathisch vermogen
- Je bent gedreven, ambitieus en in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
- ‘Ownership’ en een oplossingsgericht ‘hands on’ – aanpak omschrijven je management – stijl
- Je stuwt je team naar het hoogste mogelijke niveau qua dienstverlening, 5 sterren superior service, oprechte aandacht en oog voor details
- Je werkt gestructureerd en oplossingsgericht, beschikt over een sterk analytisch en organisatorisch talent en bent in staat weloverwogen beslissingen te nemen
- Je beschikt over een gastvrije uitstraling en een verzorgd voorkomen
- Je bent flexibel, avond- en weekendwerk schrikt jou niet af
- Je spreekt vloeiend NL en ENG. Kennis van het Frans & Duits is een troef
- Kennis van Hotelsoftware StayNTouch, LightSpeed, Resengo, Revinate en Concept is een troef
-
UURROOSTER
-
-
- Flexibel uurrooster
- Werkdagen variabel van maandag tot zondag
-
What do we offer you?
You will be working in the first and only *****S hotel in the heart of Antwerp, as a member of the dynamic Botanic Sanctuary Antwerp team.
A challenging position with a competitive salary package. In addition to the gross salary, you will also receive incredible benefits.
Working at an inspiring location, where you will be given the opportunity to continuously develop yourself and your team.
Send your resumé with photo and cover letter to:
Sophie De Schrijver, HUMAN RESOURCES
Email: support@botanicantwerp.com