In hartje Antwerpen opent in Q3 2021, het Botanic Sanctuary Antwerp

In deze historische omgeving, gesticht in 1226, zal straks een prachtige ‘bestemming’ ontstaan, waar gasten ontvangen worden voor een ‘Extra-Ordinary Guest Experience’. De Botanic Site beschikt over 108 luxe kamers, en suites, die uitnodigen voor een ontspannen verblijf. Naast het ‘Botanic Restaurant’ van Chef Wouter van Tichelen ( De Koopvaardij* te Stabroek ) zullen nog 3 gastronomische restaurants hun poorten openen. ‘Hertog Jan’ (voormalig *** restaurant te Zedelgem) en ‘Bar Bulot’ van Chef Gert de Mangeleer en Joachim Boudens. Fine Fleur met Chefs Jacob Jan Boerma ( De Leest*** te Vaassen ) & Thomas Diepersloot ( Voltaire*, Leersum ). Verder bevindt er zich een karakteristiek en innovatief  seminarie – center voor (inter-) nationale meetings, events, launches & congressen tot 500 gasten. Botanic Sanctuary Antwerp beschikt over stijlvolle, historische salons en feestzalen voor een onvergetelijk huwelijk, een stijlvol feest of een intiem diner. De eeuwenoude Onze-Lieve-Vrouwe Kapel fungeert als perfect decor voor een ceremonie, receptie of kan voor een event worden gebruikt. Om even te ontsnappen aan de alledaagse drukte is er de Botanic Health Spa van meer dan 1000m², waar genoten kan worden van de beste beauty-behandelingen en kan men ontspannen inspannen in Botanic Health Club.

  • Wil je het verschil maken en daarbij deel uitmaken van het dynamisch team van Botanic Sanctuary Antwerp?
  • Wil je werken in het eerste *****S hotel van Antwerpen, lid van ‘The Leading Hotels of the World’

DAN ZIJN WIJ OP ZOEK NAAR JOU!

Botanic Sanctuary Antwerp
Member of Leading Hotels of the World

Antwerpen. Stad van diversiteit. Wereldberoemde diamantstad. Hoofdstad van de avant-garde mode. Rijk aan vermaarde culturele en historische monumenten. Gekroond met een exceptioneel bouwwerk : Een Leading Hotel of the World: Een mondaine hotspot.

What is this life if, full of care, we have no time to stand and stare… Laat het levendige Antwerpen achter u en voel de kloosterlijke sereniteit. Dompel u onder in een wereld van luxe, waar vakmanschap, vernieuwing en duurzaamheid hand in hand gaan met traditie…
En waar de botanische tuin een dankbaar toevluchtsoord biedt.

Voor onze opening in de zomer van 2021 zijn we opzoek naar de volgende collega´s:
F&B

HEAD BARTENDER (FULLTIME)

TAKEN

  • Je creëert en maakt in samenwerking met de F&B manager volgens aanbod van onze Connected brands. Beheersen van minimale kennis van wijn, champagne en de perfect getapte pils.
  • Je hebt enige kennis van spirits
  • Je creëert diverse drankenkaarten in overleg met de F&B Manager
  • Je doet aanbevelingen en suggesties geven over de dranken en spijzen aan de gast
  • Je staat altijd klaar voor de gast om hem/haar een aangename beleving te geven
  • Je bent gedreven en ambitieus om het bar team te inspireren om consistent de service normen te leveren en te overtreffen. (Het verlenen van de overtreffende trap in service)
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de voorraden van de bar
  • Je bent verantwoordelijk voor de efficiëntie voor- en achter de bar
  • Je leidt en volgt de bartenders op
  • Je rapporteert aan en communiceert met de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring achter de bar in een gerenommeerde zaak en of zaken
  • Je beschikt over een brede kennis van allerlei soorten dranken; spirits, wijn, cocktails, bier en warme dranken
  • Je hebt een passie voor gastronomie en het geven van gastvrijheid
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je hebt sterke communicatie vaardigheden zowel mondeling als in geschrift
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je beschikt over helikopterview en een flinke span of control
  • Je blijft jezelf bij onverwachte drukte
  • Je hebt geen ‘nine-to-five mentaliteit’
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel
  • Je hebt een brede taalkennis minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

BARTENDER (FULLTIME)

TAKEN

  • Je voorziet gasten van dranken in de hotel bar en je bent verantwoordelijk voor het maken van de dranken volgens afgelijnde recepturen
  • Je zorgt ervoor dat gasten een unieke ervaring beleven
  • Je geeft aanbevelingen en suggesties over de dranken en spijzen aan de gast
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de voorraden van de bar
  • Je bent verantwoordelijk voor de efficiëntie voor- en achter de bar
  • Je verzamelt en sorteert glazen en wast glazen af
  • Je verzorgt de rekening voor de gasten
  • Je hebt overzicht en zorgt voor orde en netheid in de bar
  • Je rapporteert aan de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als bartender
  • Je hebt kennis en passie voor cocktails, wijnen en bieren en je wilt deze kennis continue verfijnen
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

GASTVROUW RESTAURANT & BAR (32 U/5 DAGEN PER WEEK)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor het allereerste contact met de gast
  • Je begeleidt de gasten naar hun tafel en laat ze direct welkom voelen
  • Je zorgt ervoor dat alle reservaties in goede banen worden geleid
  • Je zorgt ervoor dat gasten een unieke ervaring beleven
  • Je geeft gasten de nodige informatie over het hotel, restaurant en de omgeving

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent empatisch en je kan elke situatie tactisch inschatten en ernaar handelen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in geschrift
  • Je hebt een nette, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een helicopter view
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

GASTVROUW RESTAURANT & BAR ZA-ZO (FLEXI / STUDENT)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor het allereerste contact met de gast
  • Je begeleidt de gasten naar hun tafel en laat ze direct welkom voelen
  • Je zorgt ervoor dat alle reservaties in goede banen worden geleid
  • Je zorgt ervoor dat gasten een unieke ervaring beleven
  • Je geeft gasten de nodige informatie over het hotel, restaurant en de omgeving
  • Je zorgt voor een goede communicatie met de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent empatisch en je kan elke situatie tactisch inschatten en ernaar handelen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in geschrift
  • Je hebt een nette, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een helicopter view
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

KELNER GASTRONOMIE / CHEF DE RANG (FULLTIME)

TAKEN

  • Je biedt gasten een warm en gastvrij ontvangst en begeleidt gasten naar hun tafel
  • Je neemt bestellingen op van gasten en verwerkt deze bestellingen
  • Je staat gasten bij met de nodige kennis van dranken en gerechten
  • Je ruimt de tafels af, maakt de tafels schoon en dekt ze opnieuw in voor de volgende service
  • Je bent verantwoordelijk voor de vlotheid van service tussen keuken en restaurant
  • Je maakt de rekening op voor gasten en verwerkt de betalingen
  • Je bereidt de mise en place voor
  • Je bereidt warme en koude dranken en serveert deze aan gasten
  • Je raadpleegt de keuken over bijzondere wensen of allergieën van gasten
  • Je houdt de voorraden bij en vult de voorraden aan
  • Je werkt onder toezicht van de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een Fine Dining restaurant
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

KELNER BAR (FULLTIME)

TAKEN

  • Je biedt gasten een warm en gastvrij ontvangst en biedt hen een plek aan in de bar
  • Je bent verantwoordelijk voor de vlotheid van service tussen de keuken en de bar
  • Je neemt de bestellingen op van gasten en geeft de bestellingen door aan de bartender
  • Je staat altijd klaar voor gasten om hen een aangename beleving te geven
  • Je geeft aanbevelingen en suggesties over dranken en spijzen aan gasten
  • Je helpt met het bereiden van koude en warme dranken
  • Je houdt de voorraden bij en vult de voorraden aan
  • Je ruimt de tafels af en maakt de tafels schoon
  • Je maakt de rekening op voor de gasten en verwerkt de betalingen
  • Je hebt overzicht en zorgt voor orde en netheid in de bar
  • Je werkt onder toezicht van de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven in onze bar
  • Je hebt ervaring in de bediening
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

ONTBIJT MEDEWERKER (PARTTIME 20 UUR)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de perfecte en attente service tijdens het ontbijt en voor de vlotheid van service tussen keuken en restaurant
  • Je verwelkomt gasten en je geeft gasten een ‘warm welkom’ gevoel bij het ontbijt
  • Je onthaalt gasten en zorgt dat zij een plaats krijgen in de zaal
  • Je verzorgt de mise en place voor het ontbijtbuffet
  • Je vult bestek en vaatwerk aan en dekt de tafels
  • Je raadpleegt de keuken over bijzondere wensen of allergieën van gasten
  • Je ruimt het ontbijtbuffet af en vervolledigt de mise en place voor de lunch
  • Je zorgt ervoor dat de zaal er te allen tijde schoon en net uitziet tijdens het ontbijt

PROFIEL

  • Je hebt al enkele jaren ervaring in de bediening
  • Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een ‘warm welkom’ gevoel geven
  • Je wilt onze gasten graag een aangename start van de dag bezorgen
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je zorg voor orde en netheid
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DU is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

ONTBIJT MEDEWERKER ZA-ZO (FLEXI / STUDENT)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de perfecte en attente service tijdens het ontbijt en voor de vlotheid van service tussen keuken en restaurant
  • Je verwelkomt gasten en je geeft gasten een ‘warm welkom’ gevoel bij het ontbijt
  • Je onthaalt gasten en zorgt dat zij een plaats krijgen in de zaal
  • Je verzorgt de mise en place voor het ontbijtbuffet
  • Je vult bestek en vaatwerk aan en dekt de tafels
  • Je raadpleegt de keuken over bijzondere wensen of allergieën van gasten
  • Je ruimt het ontbijtbuffet af en vervolledigt de mise en place voor de lunch
  • Je zorgt ervoor dat de zaal er te allen tijde schoon en net uitziet tijdens het ontbijt
  • Je werkt onder toezicht van de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt al enkele jaren ervaring in de bediening
  • Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een ‘warm welkom’ gevoel geven
  • Je wilt onze gasten graag een aangename start van de dag bezorgen
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je zorg voor orde en netheid
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DU is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

SOUS CHEF FINE DINING (FULLTIME)

TAKEN

  • Je bent de rechterhand van onze Executive Chef en je werkt nauw samen met de Executive Chef en de F&B Manager
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de organisatie van de keuken onder supervisie van de Executive Chef
  • Je zal je dagelijks bezighouden met het bereiden van gerechten en het inbrengen van creativiteit voor zowel ons gastronomisch restaurant, fingerfood voor de bar, ontbijt en ons restaurant in de spa
  • Je verzorgt en bereidt alle gerechten van het ontbijt, de lunch, patisserie en de mise en place voor het à la carte restaurant
  • Je organiseert en coördineert de werkzaamheden van het keukenpersoneel
  • Je geeft bestellingen door en controleert bestellingen en leveringen
  • Je controleert de keukenwerkzaamheden, onder andere de mise en place, bereidingen, bewaring en schoonmaak
  • Je assisteert bij alle keukenactiviteiten en werkt mee aan bereidingen
  • Je houdt toezicht op hygiëne en voorkomen van medewerkers
  • Je vervangt keukenpersoneel bij afwezigheid en springt in tijdens piekperiodes
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en dat de HACCP normen nageleefd worden in de keuken

PROFIEL

  • Je hebt de ambitie in een sterrenrestaurant te werken
  • Je hebt een hotelschoolopleiding afgerond
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en je streeft naar de perfecte service voor onze gasten
  • Je bent gedreven, ambitieus en creatief
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid
  • Je bent bereid om jezelf te ontwikkelen alsook de medewerkers
  • Je hebt kennis van patisserie, ijsbereiding en deegverwerking
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt goed sturen en organiseren
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

CHEF DE PARTIE FINE DINING (FULLTIME)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de lunch en het diner en andere mise en place dit onder leiding van de sous-chef
  • Je controleert de stock en communiceert daarover met de chefs
  • Je dresseert de borden
  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de geleverde goederen en zorgt dat deze direct volgens de (FIFO) richtlijnen worden schoongemaakt, verpakt en verwerkt
  • Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten
  • Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en je reinigt de keuken na de dienst
  • Je geeft instructies aan de commis en stagairs en controleert het werk
  • Je helpt collega’s tijdens drukke momenten
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en het naleven van de HACCP regels

PROFIEL

  • Je hebt de ambitie in een sterrenrestaurant te werken
  • Je hebt een hotelschool opleiding afgerond (pré)
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring (Fine Dining restaurants is een pré)
  • Je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent gedreven en ambitieus en je wilt de volgende stap in je carrière zetten
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je kunt zowel zelfstandig als in team verband werken
  • Je denkt oplossingsgericht en je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je bent creatief en punctueel
  • Je hebt een representatieve, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je bent flexibel en stress bestendig

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

CHEF DE PARTIE – BAR FOOD (FULLTIME)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de lunch en het diner en andere mise en place dit onder leiding van de sous-chef
  • Je dresseert de borden
  • Je geeft instructies aan de commis en stagairs en controleert het werk
  • Je controleert de stock en communiceert daarover met de Chefs
  • Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten
  • Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en je reinigt de keuken na de dienst
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en het naleven van de HACCP regels
  • Je helpt de collega’s tijdens drukke momenten

PROFIEL

  • Je bent in het bezit van een diploma Hospitality Restaurant en Keuken
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in de keuken (soortgelijke functie is een pré)
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent creatief en punctueel
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je hebt een representatieve, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je bent flexibel en stress bestendig
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

ONTBIJT EN SPA KOK (PARTTIME 24 UUR)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige invulling en uitvoering van het ontbijt en de Spa keuken
  • Je bent verantwoordelijk voor de mise en place voor de ontbijt service
  • Je controleert de stock en communiceert daarover met de chefs
  • Je dresseert de borden voor het ontbijt, à la carte en voor de Spa keuken
  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de geleverde goederen en zorgt dat deze direct volgens de (FIFO) richtlijnen worden schoongemaakt, verpakt en verwerkt
  • Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten en je beheert de afval reductie
  • Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en reinigt de keuken na de dienst
  • Je organiseert en controleert het werk van de commis en stagiairs die werkzaam zijn in jouw departement
  • Je helpt collega’s tijdens drukken momenten
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en voor het naleven van de HACCP regels

PROFIEL

  • Je hebt een hotelschoolopleiding afgerond
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als ontbijt kok (Minstens een 4* is een pré)
  • Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
  • Je bent ambitieus en durft de volgende stap in je carrière te nemen
  • Je kunt zelfstandig werken en neemt verantwoordelijkheid
  • Je kunt een team leiden en motiveren
  • Je bent creatief en veelzijdig
  • Je durft initiatief te nemen en je bent punctueel
  • Je zorg voor orde en netheid
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

ONTBIJT EN SPA KOK ZA-ZO (FLEXI / STUDENT)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige invulling en uitvoering van het ontbijt en de Spa keuken
  • Je bent verantwoordelijk voor de mise en place voor de ontbijt service
  • Je controleert de stock en communiceert daarover met de chefs
  • Je dresseert de borden voor het ontbijt, à la carte en voor de Spa keuken
  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de geleverde goederen en zorgt dat deze direct volgens de (FIFO) richtlijnen worden schoongemaakt, verpakt en verwerkt
  • Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten en je beheert de afval reductie
  • Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en reinigt de keuken na de dienst
  • Je helpt collega’s tijdens drukken momenten
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en voor het naleven van de HACCP regels

PROFIEL

  • Je hebt al enige ervaring opgedaan als ontbijt kok
  • Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
  • Je kunt zelfstandig werken en neemt verantwoordelijkheid
  • Je bent creatief en veelzijdig
  • Je durft initiatief te nemen en je bent punctueel
  • Je zorg voor orde en netheid
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

AFWASSER (FULLTIME / PARTTIME)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de afwas van de keuken, het restaurant, de bar en de spa
  • Je controleert de schoonheid van de afwas en plaatst het op de daartoe bestemde ruimtes
  • Je controleert regelmatig de werking van de afwasmachine (onder andere warm water en toevoer schoonmaakmiddelen) en ververst regelmatig het water in de spoelbakken
  • Je maakt na gebruik de afwaswasmachine schoon en zuivert filters en afwasbakken
  • Je onderhoudt en maakt werkplaatsen en installaties schoon en verricht diverse schoonmaakwerkzaamheden
  • Je signaleert storingen of breuken en geeft dat door wanneer nodig
  • Je helpt en ondersteunt collega’s van het keukenteam indien nodig

PROFIEL

  • Je wilt graag werken in een hyper moderne keuken met ster- ambitie
  • Je hebt een vlot werktempo en neemt verantwoordelijkheid
  • Je bent een perfectionist
  • Je bent stipt en betrouwbaar
  • Je werkt georganiseerd en gestructureerd
  • Je zorgt er graag voor dat alles netjes is en streeft naar perfectie
  • Je bent gemotiveerd en stressbestendig
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

MAÎTRE D’HÔTEL FINE DINING (FULLTIME)

TAKEN

  • Je bent de gastheer/gastvrouw van het Botanic restaurant en streeft ernaar elke gast een onvergetelijke ervaring te bieden
  • Je bent het aanspreekpunt voor Fine Dining Chef Wouter van Tichelen* en je bent de link tussen de keuken en het restaurant
  • Je organiseert en superviseert de werkzaamheden in het Botanic restaurant
  • Je biedt gasten een warm en gastvrij ontvangst en begeleidt gasten naar hun tafel
  • Je staat gasten bij met de nodige kennis van dranken en gerechten
  • Je rapporteert aan de F&B manager en zorgt voor een goede communicatie tussen de F&B manager, keuken medewerkers en bediening
  • Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de reservaties voor het restaurant
  • Je neemt bestellingen op van gasten en verwerkt deze bestellingen
  • Je zorgt voor een vlotte service en organiseert de taakverdeling onder het zaalpersoneel
  • Je bent verantwoordelijk voor de roosters van het zaalpersoneel en de gastvrouwen
  • Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van bestellingen en voor het beheer van de wijnkaart en wijnkelder

PROFIEL

  • Je hebt 2 jaar ervaring in een Fine Dining restaurant in een soort gelijke functie (ervaring in een * zaak is een pré)
  • Je beschikt over een brede kennis van sterke dranken (aperitieven, wijnen, cocktails en after dinner drinks)
  • Je hebt kennis en weten van trends in de hedendaagse gastronomie
  • Je hebt kennis van de eisen en verwachtingen van de hedendaagse cosmopolitische restaurant gast
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een representatieve, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je kunt zelfstandig werken en beschikt over een helicopterview
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR, Duits is een pré
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je bent flexibel en stressbestendig

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Werken in het enige en nieuwe *****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Antwerp – Team
  • Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een concurrerend loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden
  • Je werkt op een inspirerende locatie waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf en je team verder te ontwikkelen
  • Je werkt standaard van dinsdag tot en met zaterdag en bent altijd zondag en maandag vrij
  • Je bent 6 weken per jaar vrij, waaronder 24/12 en 31/12

Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:

Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwen-mentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Augustus 2021
FRONT OFFICE

BAGAGIST / PORTIER / VOITURIER (FULLTIME / PARTTIME)

TAKEN

  • Je zorgt voor een onuitwisbare eerste en laatste indruk van ons *****S hotel
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor arriverende interne en externe gasten
  • Je bent het laatste aanspreekpunt voor vertrekkende interne en externe gasten
  • Je opent de autodeur, neemt bagage aan en begeleidt de gasten naar de receptie van het hotel
  • Je biedt gasten een drankje of versnapering aan bij aankomst
  • Je kunt vragen beantwoorden van gasten, voorziet ze van een plattegrond, helpt ze wegwijs te maken in de stad en biedt verdere conciërge gerelateerde services
  • Je biedt gasten een paraplu aan en zorgt ervoor dat de gasten niet in de regen lopen
  • Je zorgt voor het nauw opvolgen van de teruggave van de paraplu’s
  • Je begeleidt gasten naar hun bestemming: ontbijt, evenement, diner, receptie en spa
  • Je zorgt voor het afleveren van bagage bij de kamers van de gasten en geeft uitleg over de geschiedenis van het hotel en de faciliteiten in het hotel en op de kamer
  • Je rijdt auto’s voor en parkeert auto’s van gasten met de nodige zorg
  • Je bewaakt het hotel door alle gasten aan te spreken die het hotel wensen te betreden en je biedt assistentie aan de gasten
  • Je zorgt voor een goede communicatie met de hoofdportier en de receptionisten
  • Je bent verantwoordelijk voor het netjes houden en schoonmaken van het entree-plein, de entree, parking en de lobby voor de gasten

PROFIEL

  • Je hebt ervaring in een soort gelijke functie (Mintens 4* hotel)
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je bent flexibel en stress bestendig
  • Je beschikt over je rijbewijs en de nodige rijervaring
  • Je bent zelfverzekerd achter het stuur
  • Je spontaan en representatief
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit: je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DU is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster voor onbepaalde duur

STARTDATUM

  • Mei 2021

Vanaf 15 februari 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in februari 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

GUEST SERVICE AGENT / RECEPTIONIST (FULLTIME)

TAKEN

  • Je verzorgt een warm ontvangst voor de gasten
  • Je bent verantwoordelijk voor het in- en uitchecken van gasten
  • Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe gasten
  • Je voorziet de gast van de nodige conciërge gerelateerde zaken zoals: restaurant reserveringen, privé-gidsen door de stad, adviezen in (diamanten)winkels, informatie over musea en meer
  • Je bent bekwaam met het reserveringssysteem en beantwoordt aanvragen hieromtrent telefonisch en via mail
  • Je kunt correct en bekwaam klachten afhandelen en sterk zijn in de opvolging hiervan, zowel acties als communicatie
  • Je bent bekwaam in alle Front Office- en Guest Relations procedures en afhandelingen
  • Je hebt kennis over activiteiten en evenementen in het hotel en de stad
  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van interne/externe gasten naar de juiste locatie: ontbijt, evenement, kamer en hier de nodige informatie over kunnen verstrekken
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de nodige administratie, en geldhandelingen
  • Je zorgt voor het uitvoeren van nachtportier taken wanneer nodig, zoals het bereiden van roomservice en alle algemene nachtreceptionist taken
  • Je ondersteunt de bagagist en portier indien nodig
  • Je spreekt mensen continu aan in de lobby en assisteert hen met hun vragen
  • Je voorziet mensen in de lobby van een welkomstdrankje indien gewenst

PROFIEL

  • Je bent in het bezit van minimaal een Hogeschool diploma, bij voorkeur richting hotelmanagement
  • Je hebt ervaring in een 4* of 5* hotel (5* is een pré)
  • Je hebt een flexibele instelling en representatief voorkomen
  • Je bent een teamplayer met oplossingsgerichte denkwijze
  • Je durf om initiatief en verantwoordelijkheid te nemen
  • Je bent gedreven en ambitieus
  • Je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent stressbestendig en efficiënt
  • Je hebt een ‘hands-on mentaliteit´, alles is mogelijk, met de juiste vijfsterrenmentaliteit en creativiteit
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Mei 2021

Vanaf 15 februari 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in februari 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

NACHT RECEPTIONIST (FULLTIME / PARTTIME)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor het hotel en het aanspreekpunt tijdens de nacht
  • Je verwelkomt gasten en checkt gasten in- en uit, indien nodig
  • Je maakt het hotel startklaar voor de volgende dag op administratief en operationeel vlak
  • Je bereidt bepaalde verslagen voor, je vult de voorraad van de receptie aan
  • Je neemt aan, bereidt en serveert de roomservice bestellingen
  • Je rijdt auto’s voor van aankomende gasten en je rijdt auto’s weg van vertrekkende gasten, indien nodig
  • Je verricht de gebruikelijke taken van de receptionisten, waar nodig
  • Je verricht (kleine) opruim en schoonwerkzaamheden
  • Je ondersteunt de ontbijtmedewerkers en andere collega’s waar nodig
  • Je rapporteert aan de Front Office Manager
  • Je bent sterk in communicatie en opvolging binnen het team
  • Je sorteert en brengt kranten rond naar de kamers van de gasten

PROFIEL

  • Je hebt ervaring met werken in de nacht
  • Je kan onder druk en op hoog niveau goed presteren
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je hebt een representatieve uitstraling
  • Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Je hebt een flexibele instelling
  • Je hebt ervaring in de wereld van security of je bent in bezit van een certificaat voor een security opleiding
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN en Frans is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Mei 2021

Vanaf 15 februari 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in februari 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

HOOFD PORTIER (FULLTIME)

TAKEN

  • Je stuurt aan, superviseert en controleert de werkzaamheden van de bagagisten, portiers en voituriers
  • Je bent gedreven en ambitieus om het team te inspireren om consistent de service normen te leveren en te overtreffen (Het verlenen van de overtreffende trap in service)
  • Je zorgt voor een onuitwisbare eerste en laatste indruk van ons 5-sterren Superior hotel
  • Je bent verantwoordelijk voor orde en netheid aan de entree en parking van het hotel
  • Je verstrekt informatie aan de gast o.a. over activiteiten in en rondom het hotel
  • Je bent verantwoordelijk voor het bewaren van autosleutels van de gast
  • Je zorgt ervoor dat de koffers veilig bewaard worden in het depot
  • Je rapporteert aan en denkt mee met de Front Office Manager
  • Je beantwoordt klachten van de gast met de nodige follow-up
  • Je neemt initiatief om taken efficiënter te maken en de service aan de gast te optimaliseren
  • Je motiveert het portiers team om het hoogste niveau van service neer te zetten en begeleid hen in hun persoonlijke ontwikkeling
  • Je verleent conciërge gerelateerde services aan de gasten en coacht het team om deze zelfde services aan te kunnen bieden

PROFIEL

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soort gelijke functie (5-sterren Superior hotel is een pré)
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je beschikt over je rijbewijs en de nodige rijervaring
  • Je hebt een representatieve, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je beschikt over een helicopterview
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR, Duits is een pré
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je bent flexibel
  • Je bent stress bestendig

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Werken in het enige en nieuwe *****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Antwerp – Team
  • Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een mooi loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden
  • Je werkt op een inspirerende locatie waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf en je team verder te ontwikkelen

Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:

Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwen-mentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • 15 Juli 2021
HOUSEKEEPING

HOUSEKEEPER M/V (20 U PER WEEK)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van de toegewezen kamers en publieke ruimtes
  • Je zet het schoonmaakmateriaal en het linnen voor de dienst klaar en zorgt ervoor dat al het materiaal na je dienst schoongemaakt is
  • Je maakt de kamers en badkamers schoon volgens de procedures
  • Je controleert de kamer op technische mankementen, beschadigingen aan het meubilair en de kameruitrusting en meldt dat wanneer nodig
  • Je legt de eventueel nodige onthaalproducten voor de gasten klaar op de kamer
  • Je maakt publieke ruimten schoon, zoals liften, gangen, zalen, ramen, spiegels, vloeren en tapijten
  • Je zorgt voor het aanvullen van handdoeken, verzorgingsartikelen (shampoo, douchegel, zeep, toiletpapier) en minibar-items
  • Je verzamelt het vuile linnengoed en brengt het naar de daarvoor toegewezen plaats en je controleert de staat van het linnengoed dat terug komt

PROFIEL

  • Je hebt ervaring met hotelschoonmaak (minstens 4* hotels is een pré)
  • Je bent gemotiveerd en flexibel
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent stress bestendig en betrouwbaar
  • Je hebt een grondige kennis van productie- en reinigingsprocessen, waaronder HACCP
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je werkt zorgvuldig en bent enthousiast
  • Je kunt vriendelijk met de gasten omgaan
  • Je bent flexibel inzetbaar, dus ook in de avonden, weekenden en op feestdagen
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN en Frans is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met u op in verband met de rekruteringsprocedure.

NACHT HOUSEKEEPER M/V (FULLTIME / PARTTIME)

TAKEN

  • Je werkt mee aan het onderhoud van de Spa, zalen en de algemene ruimtes
  • Je werkt mee aan het buitenonderhoud
  • Je bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van vloeren en meubilair
  • Je zet schoonmaakproducten en het materieel klaar en vult schoonmaakproducten aan indien nodig
  • Je zorgt ervoor dat het schoonmaakmaterieel schoon en onderhouden is
  • Je maakt grotere oppervlakken schoon met een schrobzuigmachine of boenmachine
  • Je maakt de toiletten in de openbare ruimtes en de spa schoon
  • Je zorgt ervoor dat alle handdoek- en zeepverdelers bijgevuld zijn
  • Je neemt stof af, sorteert afval en leegt afvalbakken
  • Je zorgt voor een goede communicatie met de nacht receptionist en nacht portier

PROFIEL

  • Je hebt ervaring met hotelschoonmaak (minstens 4* hotels is een pré)
  • Je hebt ervaring met werken in de nacht- en ochtenduren
  • Je kunt hoge temperaturen verdragen (Sauna en Wellnes omgeving)
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent flexibel in werktijden, je kunt ook werken in de weekenden
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent betrouwbaar en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent zorgvuldig en enthousiast
  • Je kunt vriendelijk met de gasten omgaan
  • Je hebt ervaring met schoonmaak machines
  • Je hebt een grondige kennis van productie- en reinigingsprocessen, waaronder HACCP
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je bent flexibel en stress bestendig
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN en Frans is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met u op in verband met de rekruteringsprocedure.

SPA

SCHOONHEIDS-SPECIALISTE (20 U PER WEEK)

TAKEN

  • Je ontvangt de gast en adviseert de gast door het voorstellen van gelaats- en lichaamsbehandelingen
  • Je geeft gelaats- en lichaamsbehandelingen
  • Je adviseert de gasten over verschillende producten en je verkoopt producten
  • Je zorgt ervoor dat de service voldoet aan de kwaliteitseisen en persoonlijke wensen van de gast
  • Je zorgt ervoor dat de verzorgingsruimte er te allen tijde hygienisch, proper en ordelijk is voor en na de komst van gasten
  • Je begeleidt en leidt de gasten rond, je zorgt ervoor dat de gast centraal staat
  • Je hebt kennis over activiteiten in en rondom het hotel en voorziet de gast hiervan
  • Je neemt initiatief om taken efficiënter te maken en de service aan de gast te verbeteren

PROFIEL

  • Je bent in het bezit van een diploma als schoonheidsspecialist(e) en/of beschikt over minimaal 2 jaar ervaring in een schoonheidssalon en het geven van diverse gelaats- en lichaamsbehandelingen
  • Je hebt passie voor verzorging en well-being
  • Je hebt feeling voor een holistische aanpak
  • Je hebt affiniteit met luxe cosmetica producten en behandelingen
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent flexibel; ook beschikbaar op woensdag en in weekenden
  • Je hebt een empathisch vermogen en je kunt goed omgaan met veeleisende gasten
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent woonachtig in Antwerpen of in de directe omgeving
  • Je bent een team-player en denkt oplossingsgericht
  • Je bent stress bestendig en leergierig
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te nemen
  • Je hebt een goede zelf-hygiëne en voorkomen
  • Je hebt feeling voor een gezonde levensstijl, gastronomie en sport
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

WINKELBEDIENDE BOUTIQUE BOTANIC (FULLTIME)

Over Boutique Botanic
De “Boutique Botanic“, gevestigd in de eeuwenoude Kloosterapotheek, zal een unieke, sfeervolle plek zijn.  Gasten en Antwerpenaars kunnen hier niet alleen terecht voor een leuke herinnering, maar ook voor een fijn cadeau voor vrienden en familie.

Wat bieden we onder andere aan:

  • Speciaal geselecteerde & samengestelde Botanic – thee
  • Gezonde granen en voeding
  • Natuurlijke voedingssupplementen ANP
  • Essentiële oliën
  • Zorgvuldig samengestelde kruiden (mixen)
  • Detox-kuren
  • Natuurlijke producten voor huidverzorging en make-up
  • Botanic – huisgeuren en niche parfums
  • Luxe lifestyle accessories
  • Botanic decoratie
  • Botanic merchandise
  • Producten van de Botanic sterrenchefs
  • Gebonden bloemen voor elke gelegenheid
  • Spa Botanic accessoires: badjassen, sport artikelen voor o.a. lopen, yoga en zwemmen

De Boutique Botanic zal geopend zijn van woensdag tot en met zondag.

De gasten zullen door u oprecht vriendelijk, professioneel en met een vijf sterren hospitality ontvangen worden. Dit pareltje zal u dan ook koesteren en zorgen dat het te allen tijde stijlvol en commercieel presenteert.

TAKEN

  • Je optimaliseert de resultaten, de merchandising en de producten van je winkel en zorgt voor een hoogwaardige, kwalitatieve service aan de klanten
  • Je staat in voor de dagelijkse operationele uitvoering van de winkel op vlak van administratie, voorraadbeheer, netheid en inrichting van de winkel
  • Je weet als geen ander hoe je de klanten begeleidt in de juiste keuze van producten en geeft gepassioneerd uitleg over het volledig assortiment
  • Je zorgt voor een oprecht klantvriendelijk onthaal en een optimale klantentevredenheid
  • Je bent leergierig en beschikt over kennis van holistische gezondheidsproducten, cosmetica, gezonde voeding, sport en weet de klant te informeren over de activiteiten in Botanic Sanctuary Antwerp
  • Je weet een verkoopbudget te behalen
  • Je werkt nauw samen met het volledige spa team en de mensen van de receptie om zo te voldoen aan de noden van klanten en een maximaal aanbod te geven zodat de winkel ook op andere plaatsen ‘aanwezig’ is
  • Je werkt wekelijks van woensdag tot en met zondag
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Spa Manager

PROFIEL

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als winkelbediende (soortgelijke functie is een pré)
  • Je bent commercieel ingesteld
  • Je bent gepassioneerd en bereid om targets te behalen
  • Je bent een teamplayer en kan zelfstandig de winkel uitbaten
  • Je bent open-minded en je hebt een uitgesproken passie voor gezondheid, cosmetica, sport en hospitality
  • Je bent zeer klantgericht, behulpzaam en hebt een groot oog voor detail
  • Je hebt enige kennis van kruiden en planten (pré)
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DU is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • September 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

HR

HR Coördinator (4/5) – 6 maanden contract

Over Botanic Sanctuary Antwerp:

In hartje Antwerpen opent in Q3 2021: Botanic Sanctuary Antwerp. In deze historische omgeving, gesticht in 1226, zal straks een prachtige ‘bestemming’ ontstaan, waar gasten ontvangen worden voor een ‘Extra-Ordinary Guest Experience’. De Botanic Site beschikt over 108 luxe kamers, en suites, die uitnodigen voor een ontspannen verblijf. Naast het ‘Botanic Restaurant’ van Chef Wouter van Tichelen (De Koopvaardij* te Stabroek) zullen nog 3 gastronomische restaurants hun poorten openen. ‘Hertog Jan’ (voormalig *** restaurant te Zedelgem) en ‘Bar Bulot’ van Chef Gert de Mangeleer en Joachim Boudens. Fine Fleur met Chefs Jacob Jan Boerma (De Leest*** te Vaassen) & Thomas Diepersloot (Voltaire*, Leersum). Verder bevindt er zich een karakteristiek en innovatief seminarie – center voor (inter-) nationale meetings, events, launches & congressen tot 500 gasten. Botanic Sanctuary Antwerp beschikt over stijlvolle, historische salons en feestzalen voor een onvergetelijk huwelijk, een stijlvol feest of een intiem diner. De eeuwenoude Onze-Lieve-Vrouwe Kapel fungeert als perfect decor voor een ceremonie, receptie of kan voor een event worden gebruikt. Om even te ontsnappen aan de alledaagse drukte is er de Botanic Health Spa van meer dan 1000m², waar genoten kan worden van de beste beauty-behandelingen en kan men ontspannen en inspannen in Botanic Health Club.

Over Park Inn by Radisson Antwerpen Berchem

Het Park Inn by Radisson Antwerp Berchem ligt op slechts tien minuten van de luchthaven en het centraal station van Antwerpen. Het is de perfecte locatie, voor zowel zakenreizen als ook reizen voor plezier. Het hotel beschikt over 142 kamers die zijn ontworpen met een eigentijds accent voor moderne reizigers en beschikken over moderne voorzieningen en al het comfort van thuis.  Geniet van ontbijt, lunch en diner in het hotelrestaurant RBG, of ontspan met een goed boek in onze gezellige lobby, een werk- en ontspanningsruimte met bureaus en een pooltafel. Het hotel biedt ook vergaderruimten en een ruim buitenterras voor het organiseren van evenementen.

Je vervangt de huidige HR coordinator ivm haar zwangerschapsverlof, in verband met een correcte handover houden we graag rekening met 2 maanden waar er samen wordt gewerkt alvorens de HR met zwangerschapsverlof gaat.

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk de gehele personeelsadministratie van beide hotels
  • Je bent het aanspreekpunt voor alle medewerkers
  • Je zorgt voor het opstellen van arbeidsovereenkomsten, brieven en voor het bijhouden van de (digitale) administratie binnen de HR afdeling
  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige  loonadministratie van beide hotels, hierbij werk je onder andere met Liantis, Partena en Protime
  • Je staat in voor de recrutering en selectie van A tot Z en verzekert een goede onboarding
  • Je bent verantwoordelijk voor het Learning & Development proces, je zorgt voor het up-to-date houden van de e-learnings. Je coördineert het proces als medewerkers een opleiding willen volgen en je zorgt ook voor de administratieve handelingen die daarbij horen
  • Je bent verantwoordelijk voor het regelen van stageplekken voor stagiaires en je zorgt voor het onderhouden van het contact met verschillende  opleidingen
  • Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse HR rapportering van de relevante KPI’s

PROFIEL

  • Je hebt een opleiding afgerond in de richting van Hotelmanagement of Human Resource Management
  • Kennis van de Belgische wetgeving PC 302 is een voordeel
  • Je hebt een flexibele instelling en kunt georganiseerd werken
  • Je beschikt over een uitstekende up-to-date kennis van de sociale wetgeving en loonadministratie
  • Je bent communicatief sterk
  • Je hebt een helicopterview
  • Je bent een team-player met een oplossingsgerichte denkwijze
  • Je hebt durf om initiatief en verantwoordelijkheid te nemen
  • Je bent gedreven en ambitieus
  • Je bent stressbestendig en kunt efficiënt werken
  • Je kunt medewerkers coachen en motiveren
  • Je bent sterk met het microsoft office pakket
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DU is een pré
  • Je hebt een ondernemende en analytische houding

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Werken in zowel Botanic Sanctuary Antwerp en Park Inn by Radisson Antwerpen Berchem
  • Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een mooi loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden
  • Je werkt op inspirerende locaties waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf en de teams verder te ontwikkelen

De gastvrije teams van Botanic Sanctuary Antwerp en Park Inn by Radisson Antwerpen Berchem worden getypeerd door:
Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwen-mentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit

UURROSTER

  • In overleg

STARTDATUM

  • Juli
Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:

Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwenmentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit.

Over onze kwaliteitsvolle Botanic Sanctuary Antwerp – site:

De Botanic Site beschikt over 108 luxe kamers en suites, het Botanic Restaurant van Chef Wouter van Tichelen en 3 externe gastronomische restaurant exploitaties. Een karakteristiek seminarie – center voor ( inter- ) nationale meetings, events, launches & congressen tot 500 gasten. Tevens beschikt Botanic Sanctuary Antwerp over stijlvolle, historische salons voor een onvergetelijk huwelijk, stijlvol feest of een intiem diner. De eeuwenoude Onze-Lieve-Vrouwe Kapel fungeert als perfect decor voor een ceremonie, receptie of kan voor een event worden gebruikt. Om even te ontsnappen aan de alledaagse drukte is er een Spa van meer dan 1000m² en een Gym waar de gast zijn conditie en gezondheid op peil kan houden.

Wat bieden wij jou?

Werken in het enige en nieuwe 5*****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp – Team.

Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een mooi loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden.

Je werkt op een inspirerende locatie waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf verder te ontwikkelen.

Email

Stuur je CV met foto en motivatiebrief naar:

Sophie Tuenter, HUMAN RESOURCES
Email: sophie.tuenter@botanicantwerp.com

Email