In hartje Antwerpen opent in 2021, het Botanic Sanctuary Antwerp

In deze historische omgeving, gesticht in 1226, zal straks een prachtige ‘bestemming’ ontstaan, waar gasten ontvangen worden voor een ‘Extra-Ordinary Guest Experience’. De Botanic Site beschikt over 108 luxe kamers, en suites, die uitnodigen voor een ontspannen verblijf. Naast het ‘1238 Restaurant’ van Chef Wouter van Tichelen (De Koopvaardij* te Stabroek) zullen nog 3 gastronomische restaurants hun poorten openen. ‘Hertog Jan’ (voormalig *** restaurant te Zedelgem) en ‘Bar Bulot’ van Chef Gert de Mangeleer en Joachim Boudens. Fine Fleur met Chefs Jacob Jan Boerma (De Leest*** te Vaassen) & Thomas Diepersloot (Voltaire*, Leersum). Verder bevindt er zich een karakteristiek en innovatief seminarie – center voor (inter-) nationale meetings, events, launches & congressen tot 500 gasten. Botanic Sanctuary Antwerp beschikt over stijlvolle, historische salons en feestzalen voor een onvergetelijk huwelijk, een stijlvol feest of een intiem diner. De eeuwenoude Onze-Lieve-Vrouwe Kapel fungeert als perfect decor voor een ceremonie, receptie of kan voor een event worden gebruikt. Om even te ontsnappen aan de alledaagse drukte is er de Botanic Health Spa van meer dan 1000m², waar genoten kan worden van de beste beauty-behandelingen en kan men ontspannen en inspannen in Botanic Health Club.

  • Wil je het verschil maken en daarbij deel uitmaken van het dynamisch team van Botanic Sanctuary Antwerp?
  • Wil je werken in het eerste *****S hotel van Antwerpen, lid van ‘The Leading Hotels of the World’

DAN ZIJN WIJ OP ZOEK NAAR JOU!

Botanic Sanctuary Antwerp
Member of Leading Hotels of the World

Antwerpen. Stad van diversiteit. Wereldberoemde diamantstad. Hoofdstad van de avant-garde mode. Rijk aan vermaarde culturele en historische monumenten. Gekroond met een exceptioneel bouwwerk : Een Leading Hotel of the World: Een mondaine hotspot.

What is this life if, full of care, we have no time to stand and stare… Laat het levendige Antwerpen achter u en voel de kloosterlijke sereniteit. Dompel u onder in een wereld van luxe, waar vakmanschap, vernieuwing en duurzaamheid hand in hand gaan met traditie…
En waar de botanische tuin een dankbaar toevluchtsoord biedt.

Voor onze opening in 2021 zijn we opzoek naar de volgende collega´s:
F&B

HEAD BARTENDER (FULLTIME)

TAKEN

  • Je creëert en maakt in samenwerking met de F&B manager volgens aanbod van onze Connected brands. Beheersen van minimale kennis van wijn, champagne en de perfect getapte pils.
  • Je hebt enige kennis van spirits
  • Je creëert diverse drankenkaarten in overleg met de F&B Manager
  • Je doet aanbevelingen en suggesties geven over de dranken en spijzen aan de gast
  • Je staat altijd klaar voor de gast om hem/haar een aangename beleving te geven
  • Je bent gedreven en ambitieus om het bar team te inspireren om consistent de service normen te leveren en te overtreffen. (Het verlenen van de overtreffende trap in service)
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de voorraden van de bar
  • Je bent verantwoordelijk voor de efficiëntie voor- en achter de bar
  • Je leidt en volgt de bartenders op
  • Je rapporteert aan en communiceert met de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring achter de bar in een gerenommeerde zaak en of zaken
  • Je beschikt over een brede kennis van allerlei soorten dranken; spirits, wijn, cocktails, bier en warme dranken
  • Je hebt een passie voor gastronomie en het geven van gastvrijheid
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je hebt sterke communicatie vaardigheden zowel mondeling als in geschrift
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je beschikt over helikopterview en een flinke span of control
  • Je blijft jezelf bij onverwachte drukte
  • Je hebt geen ‘nine-to-five mentaliteit’
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel
  • Je hebt een brede taalkennis minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

BARTENDER (FULLTIME)

TAKEN

  • Je voorziet gasten van dranken in de hotel bar en je bent verantwoordelijk voor het maken van de dranken volgens afgelijnde recepturen
  • Je zorgt ervoor dat gasten een unieke ervaring beleven
  • Je geeft aanbevelingen en suggesties over de dranken en spijzen aan de gast
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de voorraden van de bar
  • Je bent verantwoordelijk voor de efficiëntie voor- en achter de bar
  • Je verzamelt en sorteert glazen en wast glazen af
  • Je verzorgt de rekening voor de gasten
  • Je hebt overzicht en zorgt voor orde en netheid in de bar
  • Je rapporteert aan de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als bartender
  • Je hebt kennis en passie voor cocktails, wijnen en bieren en je wilt deze kennis continue verfijnen
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

GASTVROUW RESTAURANT & BAR (32 U/5 DAGEN PER WEEK)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor het allereerste contact met de gast
  • Je begeleidt de gasten naar hun tafel en laat ze direct welkom voelen
  • Je zorgt ervoor dat alle reservaties in goede banen worden geleid
  • Je zorgt ervoor dat gasten een unieke ervaring beleven
  • Je geeft gasten de nodige informatie over het hotel, restaurant en de omgeving

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent empatisch en je kan elke situatie tactisch inschatten en ernaar handelen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in geschrift
  • Je hebt een nette, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een helicopter view
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

GASTVROUW RESTAURANT & BAR ZA-ZO (FLEXI / STUDENT)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor het allereerste contact met de gast
  • Je begeleidt de gasten naar hun tafel en laat ze direct welkom voelen
  • Je zorgt ervoor dat alle reservaties in goede banen worden geleid
  • Je zorgt ervoor dat gasten een unieke ervaring beleven
  • Je geeft gasten de nodige informatie over het hotel, restaurant en de omgeving
  • Je zorgt voor een goede communicatie met de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent empatisch en je kan elke situatie tactisch inschatten en ernaar handelen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in geschrift
  • Je hebt een nette, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een helicopter view
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beheerst de vaardigheden van Windows software zoals Word en Excel
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

KELNER GASTRONOMIE / CHEF DE RANG (FULLTIME)

TAKEN

  • Je biedt gasten een warm en gastvrij ontvangst en begeleidt gasten naar hun tafel
  • Je neemt bestellingen op van gasten en verwerkt deze bestellingen
  • Je staat gasten bij met de nodige kennis van dranken en gerechten
  • Je ruimt de tafels af, maakt de tafels schoon en dekt ze opnieuw in voor de volgende service
  • Je bent verantwoordelijk voor de vlotheid van service tussen keuken en restaurant
  • Je maakt de rekening op voor gasten en verwerkt de betalingen
  • Je bereidt de mise en place voor
  • Je bereidt warme en koude dranken en serveert deze aan gasten
  • Je raadpleegt de keuken over bijzondere wensen of allergieën van gasten
  • Je houdt de voorraden bij en vult de voorraden aan
  • Je werkt onder toezicht van de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een Fine Dining restaurant
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

KELNER BAR (FULLTIME)

TAKEN

  • Je biedt gasten een warm en gastvrij ontvangst en biedt hen een plek aan in de bar
  • Je bent verantwoordelijk voor de vlotheid van service tussen de keuken en de bar
  • Je neemt de bestellingen op van gasten en geeft de bestellingen door aan de bartender
  • Je staat altijd klaar voor gasten om hen een aangename beleving te geven
  • Je geeft aanbevelingen en suggesties over dranken en spijzen aan gasten
  • Je helpt met het bereiden van koude en warme dranken
  • Je houdt de voorraden bij en vult de voorraden aan
  • Je ruimt de tafels af en maakt de tafels schoon
  • Je maakt de rekening op voor de gasten en verwerkt de betalingen
  • Je hebt overzicht en zorgt voor orde en netheid in de bar
  • Je werkt onder toezicht van de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een warm welkom gevoel geven in onze bar
  • Je hebt ervaring in de bediening
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

ONTBIJT MEDEWERKER (PARTTIME 20 UUR)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de perfecte en attente service tijdens het ontbijt en voor de vlotheid van service tussen keuken en restaurant
  • Je verwelkomt gasten en je geeft gasten een ‘warm welkom’ gevoel bij het ontbijt
  • Je onthaalt gasten en zorgt dat zij een plaats krijgen in de zaal
  • Je verzorgt de mise en place voor het ontbijtbuffet
  • Je vult bestek en vaatwerk aan en dekt de tafels
  • Je raadpleegt de keuken over bijzondere wensen of allergieën van gasten
  • Je ruimt het ontbijtbuffet af en vervolledigt de mise en place voor de lunch
  • Je zorgt ervoor dat de zaal er te allen tijde schoon en net uitziet tijdens het ontbijt

PROFIEL

  • Je hebt al enkele jaren ervaring in de bediening
  • Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een ‘warm welkom’ gevoel geven
  • Je wilt onze gasten graag een aangename start van de dag bezorgen
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je zorg voor orde en netheid
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DU is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

ONTBIJT MEDEWERKER ZA-ZO (FLEXI / STUDENT)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de perfecte en attente service tijdens het ontbijt en voor de vlotheid van service tussen keuken en restaurant
  • Je verwelkomt gasten en je geeft gasten een ‘warm welkom’ gevoel bij het ontbijt
  • Je onthaalt gasten en zorgt dat zij een plaats krijgen in de zaal
  • Je verzorgt de mise en place voor het ontbijtbuffet
  • Je vult bestek en vaatwerk aan en dekt de tafels
  • Je raadpleegt de keuken over bijzondere wensen of allergieën van gasten
  • Je ruimt het ontbijtbuffet af en vervolledigt de mise en place voor de lunch
  • Je zorgt ervoor dat de zaal er te allen tijde schoon en net uitziet tijdens het ontbijt
  • Je werkt onder toezicht van de Maître d’hôtel

PROFIEL

  • Je hebt al enkele jaren ervaring in de bediening
  • Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
  • Je hebt een passie voor hospitality en je kunt gasten een ‘warm welkom’ gevoel geven
  • Je wilt onze gasten graag een aangename start van de dag bezorgen
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je zorg voor orde en netheid
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent stress bestendig
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DU is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

CHEF DE PARTIE FINE DINING (FULLTIME)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de lunch en het diner en andere mise en place dit onder leiding van de sous-chef
  • Je controleert de stock en communiceert daarover met de chefs
  • Je dresseert de borden
  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de geleverde goederen en zorgt dat deze direct volgens de (FIFO) richtlijnen worden schoongemaakt, verpakt en verwerkt
  • Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten
  • Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en je reinigt de keuken na de dienst
  • Je geeft instructies aan de commis en stagairs en controleert het werk
  • Je helpt collega’s tijdens drukke momenten
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en het naleven van de HACCP regels

PROFIEL

  • Je hebt de ambitie in een sterrenrestaurant te werken
  • Je hebt een hotelschool opleiding afgerond (pré)
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring (Fine Dining restaurants is een pré)
  • Je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent gedreven en ambitieus en je wilt de volgende stap in je carrière zetten
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je kunt zowel zelfstandig als in team verband werken
  • Je denkt oplossingsgericht en je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je bent creatief en punctueel
  • Je hebt een representatieve, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je bent flexibel en stress bestendig

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

CHEF DE PARTIE – BAR FOOD (FULLTIME)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de lunch en het diner en andere mise en place dit onder leiding van de sous-chef
  • Je dresseert de borden
  • Je geeft instructies aan de commis en stagairs en controleert het werk
  • Je controleert de stock en communiceert daarover met de Chefs
  • Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten
  • Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en je reinigt de keuken na de dienst
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en het naleven van de HACCP regels
  • Je helpt de collega’s tijdens drukke momenten

PROFIEL

  • Je bent in het bezit van een diploma Hospitality Restaurant en Keuken
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in de keuken (soortgelijke functie is een pré)
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent creatief en punctueel
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je hebt een representatieve, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je bent flexibel en stress bestendig
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

ONTBIJT EN SPA KOK (PARTTIME 24 UUR)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige invulling en uitvoering van het ontbijt en de Spa keuken
  • Je bent verantwoordelijk voor de mise en place voor de ontbijt service
  • Je controleert de stock en communiceert daarover met de chefs
  • Je dresseert de borden voor het ontbijt, à la carte en voor de Spa keuken
  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de geleverde goederen en zorgt dat deze direct volgens de (FIFO) richtlijnen worden schoongemaakt, verpakt en verwerkt
  • Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten en je beheert de afval reductie
  • Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en reinigt de keuken na de dienst
  • Je organiseert en controleert het werk van de commis en stagiairs die werkzaam zijn in jouw departement
  • Je helpt collega’s tijdens drukken momenten
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en voor het naleven van de HACCP regels

PROFIEL

  • Je hebt een hotelschoolopleiding afgerond
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als ontbijt kok (Minstens een 4* is een pré)
  • Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
  • Je bent ambitieus en durft de volgende stap in je carrière te nemen
  • Je kunt zelfstandig werken en neemt verantwoordelijkheid
  • Je kunt een team leiden en motiveren
  • Je bent creatief en veelzijdig
  • Je durft initiatief te nemen en je bent punctueel
  • Je zorg voor orde en netheid
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

ONTBIJT EN SPA KOK ZA-ZO (FLEXI / STUDENT)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige invulling en uitvoering van het ontbijt en de Spa keuken
  • Je bent verantwoordelijk voor de mise en place voor de ontbijt service
  • Je controleert de stock en communiceert daarover met de chefs
  • Je dresseert de borden voor het ontbijt, à la carte en voor de Spa keuken
  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de geleverde goederen en zorgt dat deze direct volgens de (FIFO) richtlijnen worden schoongemaakt, verpakt en verwerkt
  • Je controleert de kwaliteit en versheid van de producten en je beheert de afval reductie
  • Je zorgt voor een schone werkomgeving tijdens je dienst en reinigt de keuken na de dienst
  • Je helpt collega’s tijdens drukken momenten
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving en voor het naleven van de HACCP regels

PROFIEL

  • Je hebt al enige ervaring opgedaan als ontbijt kok
  • Je hebt geen moeite om vroeg op te staan en je kunt efficiënt werken in de ochtend
  • Je kunt zelfstandig werken en neemt verantwoordelijkheid
  • Je bent creatief en veelzijdig
  • Je durft initiatief te nemen en je bent punctueel
  • Je zorg voor orde en netheid
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

AFWASSER (FULLTIME / PARTTIME)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor de afwas van de keuken, het restaurant, de bar en de spa
  • Je controleert de schoonheid van de afwas en plaatst het op de daartoe bestemde ruimtes
  • Je controleert regelmatig de werking van de afwasmachine (onder andere warm water en toevoer schoonmaakmiddelen) en ververst regelmatig het water in de spoelbakken
  • Je maakt na gebruik de afwaswasmachine schoon en zuivert filters en afwasbakken
  • Je onderhoudt en maakt werkplaatsen en installaties schoon en verricht diverse schoonmaakwerkzaamheden
  • Je signaleert storingen of breuken en geeft dat door wanneer nodig
  • Je helpt en ondersteunt collega’s van het keukenteam indien nodig

PROFIEL

  • Je wilt graag werken in een hyper moderne keuken met ster- ambitie
  • Je hebt een vlot werktempo en neemt verantwoordelijkheid
  • Je bent een perfectionist
  • Je bent stipt en betrouwbaar
  • Je werkt georganiseerd en gestructureerd
  • Je zorgt er graag voor dat alles netjes is en streeft naar perfectie
  • Je bent gemotiveerd en stressbestendig
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

MAÎTRE D’HÔTEL FINE DINING (FULLTIME)

TAKEN

  • Je bent de gastheer/gastvrouw van het Botanic restaurant en streeft ernaar elke gast een onvergetelijke ervaring te bieden
  • Je bent het aanspreekpunt voor Fine Dining Chef Wouter van Tichelen* en je bent de link tussen de keuken en het restaurant
  • Je organiseert en superviseert de werkzaamheden in het Botanic restaurant
  • Je biedt gasten een warm en gastvrij ontvangst en begeleidt gasten naar hun tafel
  • Je staat gasten bij met de nodige kennis van dranken en gerechten
  • Je rapporteert aan de F&B manager en zorgt voor een goede communicatie tussen de F&B manager, keuken medewerkers en bediening
  • Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de reservaties voor het restaurant
  • Je neemt bestellingen op van gasten en verwerkt deze bestellingen
  • Je zorgt voor een vlotte service en organiseert de taakverdeling onder het zaalpersoneel
  • Je bent verantwoordelijk voor de roosters van het zaalpersoneel en de gastvrouwen
  • Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van bestellingen en voor het beheer van de wijnkaart en wijnkelder

PROFIEL

  • Je hebt 2 jaar ervaring in een Fine Dining restaurant in een soort gelijke functie (ervaring in een * zaak is een pré)
  • Je beschikt over een brede kennis van sterke dranken (aperitieven, wijnen, cocktails en after dinner drinks)
  • Je hebt kennis en weten van trends in de hedendaagse gastronomie
  • Je hebt kennis van de eisen en verwachtingen van de hedendaagse cosmopolitische restaurant gast
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een representatieve, gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je kunt zelfstandig werken en beschikt over een helicopterview
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR, Duits is een pré
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je bent flexibel en stressbestendig

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Werken in het enige en nieuwe *****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Antwerp – Team
  • Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een concurrerend loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden
  • Je werkt op een inspirerende locatie waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf en je team verder te ontwikkelen
  • Je werkt standaard van dinsdag tot en met zaterdag en bent altijd zondag en maandag vrij
  • Je bent 6 weken per jaar vrij, waaronder 24/12 en 31/12

Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:

Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwen-mentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Augustus 2021
FRONT OFFICE

GUEST SERVICE AGENT / RECEPTIONIST (FULLTIME)

TAKEN

  • Je verzorgt een warm ontvangst voor de gasten
  • Je bent verantwoordelijk voor het in- en uitchecken van gasten
  • Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe gasten
  • Je voorziet de gast van de nodige conciërge gerelateerde zaken zoals: restaurant reserveringen, privé-gidsen door de stad, adviezen in (diamanten)winkels, informatie over musea en meer
  • Je bent bekwaam met het reserveringssysteem en beantwoordt aanvragen hieromtrent telefonisch en via mail
  • Je kunt correct en bekwaam klachten afhandelen en sterk zijn in de opvolging hiervan, zowel acties als communicatie
  • Je bent bekwaam in alle Front Office- en Guest Relations procedures en afhandelingen
  • Je hebt kennis over activiteiten en evenementen in het hotel en de stad
  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van interne/externe gasten naar de juiste locatie: ontbijt, evenement, kamer en hier de nodige informatie over kunnen verstrekken
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de nodige administratie, en geldhandelingen
  • Je zorgt voor het uitvoeren van nachtportier taken wanneer nodig, zoals het bereiden van roomservice en alle algemene nachtreceptionist taken
  • Je ondersteunt de bagagist en portier indien nodig
  • Je spreekt mensen continu aan in de lobby en assisteert hen met hun vragen
  • Je voorziet mensen in de lobby van een welkomstdrankje indien gewenst

PROFIEL

  • Je bent in het bezit van minimaal een Hogeschool diploma, bij voorkeur richting hotelmanagement
  • Je hebt ervaring in een 4* of 5* hotel (5* is een pré)
  • Je hebt een flexibele instelling en representatief voorkomen
  • Je bent een teamplayer met oplossingsgerichte denkwijze
  • Je durf om initiatief en verantwoordelijkheid te nemen
  • Je bent gedreven en ambitieus
  • Je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent stressbestendig en efficiënt
  • Je hebt een ‘hands-on mentaliteit´, alles is mogelijk, met de juiste vijfsterrenmentaliteit en creativiteit
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Mei 2021

Vanaf 15 februari 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in februari 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

HOSPITALITY HOST (FULLTIME / PARTTIME)

TAKEN

  • Je zorgt voor een onuitwisbare eerste en laatste indruk van ons *****S hotel
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor arriverende interne en externe gasten
  • Je bent het laatste aanspreekpunt voor vertrekkende interne en externe gasten
  • Je opent de autodeur, neemt bagage aan en begeleidt de gasten naar de receptie van het hotel
  • Je biedt gasten een drankje of versnapering aan bij aankomst
  • Je kunt vragen beantwoorden van gasten, voorziet ze van een plattegrond, helpt ze wegwijs te maken in de stad en biedt verdere conciërge gerelateerde services
  • Je biedt gasten een paraplu aan en zorgt ervoor dat de gasten niet in de regen lopen
  • Je zorgt voor het nauw opvolgen van de teruggave van de paraplu’s
  • Je begeleidt gasten naar hun bestemming: ontbijt, evenement, diner, receptie en spa
  • Je zorgt voor het afleveren van bagage bij de kamers van de gasten en geeft uitleg over de geschiedenis van het hotel en de faciliteiten in het hotel en op de kamer
  • Je rijdt auto’s voor en parkeert auto’s van gasten met de nodige zorg
  • Je bewaakt het hotel door alle gasten aan te spreken die het hotel wensen te betreden en je biedt assistentie aan de gasten
  • Je zorgt voor een goede communicatie met de hoofdportier en de receptionisten
  • Je bent verantwoordelijk voor het netjes houden en schoonmaken van het entree-plein, de entree, parking en de lobby voor de gasten

PROFIEL

  • Je hebt ervaring in een soort gelijke functie (Mintens 4* hotel)
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je bent flexibel en stress bestendig
  • Je beschikt over je rijbewijs en de nodige rijervaring
  • Je bent zelfverzekerd achter het stuur
  • Je bent spontaan en representatief
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent in staat om de leiding te nemen en je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te maken
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit: je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DU is een pré

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Werken in het enige en nieuwe *****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Antwerp – Team
  • Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een mooi loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden
  • Je werkt op een inspirerende locatie waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf en je team verder te ontwikkelen

Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:

Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwen-mentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Augustus 2021

NIGHT AUDITOR (FULLTIME / PARTTIME)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor het hotel en het aanspreekpunt tijdens de nacht
  • Je verwelkomt gasten en checkt gasten in- en uit, indien nodig
  • Je maakt het hotel startklaar voor de volgende dag op administratief en operationeel vlak
  • Je bereidt bepaalde verslagen voor, je vult de voorraad van de receptie aan
  • Je neemt aan, bereidt en serveert de roomservice bestellingen
  • Je rijdt auto’s voor van aankomende gasten en je rijdt auto’s weg van vertrekkende gasten, indien nodig
  • Je verricht de gebruikelijke taken van de receptionisten, waar nodig
  • Je verricht (kleine) opruim en schoonwerkzaamheden
  • Je ondersteunt de ontbijtmedewerkers en andere collega’s waar nodig
  • Je rapporteert aan de Front Office Manager
  • Je bent sterk in communicatie en opvolging binnen het team
  • Je sorteert en brengt kranten rond naar de kamers van de gasten

PROFIEL

  • Je hebt ervaring met werken in de nacht
  • Je kan onder druk en op hoog niveau goed presteren
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je hebt een representatieve uitstraling
  • Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Je hebt een flexibele instelling
  • Je hebt ervaring in de wereld van security of je bent in bezit van een certificaat voor een security opleiding
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN en Frans is een pré

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Werken in het enige en nieuwe *****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Antwerp – Team
  • Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een mooi loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden
  • Je werkt op een inspirerende locatie waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf en je team verder te ontwikkelen

Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:

Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwen-mentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Augustus 2021
HOUSEKEEPING

HOUSEKEEPER M/V (20 U PER WEEK)

TAKEN

  • Je bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van de toegewezen kamers en publieke ruimtes
  • Je zet het schoonmaakmateriaal en het linnen voor de dienst klaar en zorgt ervoor dat al het materiaal na je dienst schoongemaakt is
  • Je maakt de kamers en badkamers schoon volgens de procedures
  • Je controleert de kamer op technische mankementen, beschadigingen aan het meubilair en de kameruitrusting en meldt dat wanneer nodig
  • Je legt de eventueel nodige onthaalproducten voor de gasten klaar op de kamer
  • Je maakt publieke ruimten schoon, zoals liften, gangen, zalen, ramen, spiegels, vloeren en tapijten
  • Je zorgt voor het aanvullen van handdoeken, verzorgingsartikelen (shampoo, douchegel, zeep, toiletpapier) en minibar-items
  • Je verzamelt het vuile linnengoed en brengt het naar de daarvoor toegewezen plaats en je controleert de staat van het linnengoed dat terug komt

PROFIEL

  • Je hebt ervaring met hotelschoonmaak (minstens 4* hotels is een pré)
  • Je bent gemotiveerd en flexibel
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent stress bestendig en betrouwbaar
  • Je hebt een grondige kennis van productie- en reinigingsprocessen, waaronder HACCP
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je werkt zorgvuldig en bent enthousiast
  • Je kunt vriendelijk met de gasten omgaan
  • Je bent flexibel inzetbaar, dus ook in de avonden, weekenden en op feestdagen
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN en Frans is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met u op in verband met de rekruteringsprocedure.

NACHT HOUSEKEEPER M/V (FULLTIME / PARTTIME)

TAKEN

  • Je werkt mee aan het onderhoud van de Spa, zalen en de algemene ruimtes
  • Je werkt mee aan het buitenonderhoud
  • Je bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van vloeren en meubilair
  • Je zet schoonmaakproducten en het materieel klaar en vult schoonmaakproducten aan indien nodig
  • Je zorgt ervoor dat het schoonmaakmaterieel schoon en onderhouden is
  • Je maakt grotere oppervlakken schoon met een schrobzuigmachine of boenmachine
  • Je maakt de toiletten in de openbare ruimtes en de spa schoon
  • Je zorgt ervoor dat alle handdoek- en zeepverdelers bijgevuld zijn
  • Je neemt stof af, sorteert afval en leegt afvalbakken
  • Je zorgt voor een goede communicatie met de nacht receptionist en nacht portier

PROFIEL

  • Je hebt ervaring met hotelschoonmaak (minstens 4* hotels is een pré)
  • Je hebt ervaring met werken in de nacht- en ochtenduren
  • Je kunt hoge temperaturen verdragen (Sauna en Wellnes omgeving)
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent flexibel in werktijden, je kunt ook werken in de weekenden
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent betrouwbaar en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent zorgvuldig en enthousiast
  • Je kunt vriendelijk met de gasten omgaan
  • Je hebt ervaring met schoonmaak machines
  • Je hebt een grondige kennis van productie- en reinigingsprocessen, waaronder HACCP
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een ‘hands-on’ mentaliteit
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht
  • Je bent flexibel en stress bestendig
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN en Frans is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met u op in verband met de rekruteringsprocedure.

SPA

SCHOONHEIDS-SPECIALISTE (20 U PER WEEK)

TAKEN

  • Je ontvangt de gast en adviseert de gast door het voorstellen van gelaats- en lichaamsbehandelingen
  • Je geeft gelaats- en lichaamsbehandelingen
  • Je adviseert de gasten over verschillende producten en je verkoopt producten
  • Je zorgt ervoor dat de service voldoet aan de kwaliteitseisen en persoonlijke wensen van de gast
  • Je zorgt ervoor dat de verzorgingsruimte er te allen tijde hygienisch, proper en ordelijk is voor en na de komst van gasten
  • Je begeleidt en leidt de gasten rond, je zorgt ervoor dat de gast centraal staat
  • Je hebt kennis over activiteiten in en rondom het hotel en voorziet de gast hiervan
  • Je neemt initiatief om taken efficiënter te maken en de service aan de gast te verbeteren

PROFIEL

  • Je bent in het bezit van een diploma als schoonheidsspecialist(e) en/of beschikt over minimaal 2 jaar ervaring in een schoonheidssalon en het geven van diverse gelaats- en lichaamsbehandelingen
  • Je hebt passie voor verzorging en well-being
  • Je hebt feeling voor een holistische aanpak
  • Je hebt affiniteit met luxe cosmetica producten en behandelingen
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent flexibel; ook beschikbaar op woensdag en in weekenden
  • Je hebt een empathisch vermogen en je kunt goed omgaan met veeleisende gasten
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een gastvrije en gastgerichte uitstraling
  • Je bent woonachtig in Antwerpen of in de directe omgeving
  • Je bent een team-player en denkt oplossingsgericht
  • Je bent stress bestendig en leergierig
  • Je durft initiatief te nemen en zelf beslissingen te nemen
  • Je hebt een goede zelf-hygiëne en voorkomen
  • Je hebt feeling voor een gezonde levensstijl, gastronomie en sport
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR en Duits is een pré

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • Q2 2021

In maart 2021 starten wij met de rekrutering, vóór deze periode worden de ingestuurde CV´s bijgehouden maar nog niet beantwoord. Wij nemen in maart 2021 zo snel mogelijk contact met je op in verband met de rekruteringsprocedure.

STAGIAIR PERSONAL COACH

Over Botanic Health Club:
Botanic Health club staat onder leiding van Director of Sports en tevens Personal Coach Ingmar Harthoorn. Er worden zowel individuele als In- & Outdoor groepslessen gegeven, waaronder bootcamp, nordic walk, mountainbike, cardioboxing, pilates, yoga, mindfullness en personal coaching.

Botanic Health club maakt gebruik van de nieuwste Technogym apparatuur waaronder:

  • Gebruik van Technogym ‘BioCircuit’; sporten met tijdwinst o.b.v. NASA – technologie
  • Gebruik van Technogym ‘Artis’ – Cardio Equipment
  • Gebruik van Technogym ‘Skill’ – line: uitermate geschikt voor duursporters met 18m zwembad
  • Gebruik van Technogym ‘MyWellness App’: uw personal trainer telkens terzijde met up-to-date trainingsschema
  • Gebruik van Technogym ‘Inbody’: uw complete bodyscan

Naast het sporten kunt u ontspannen in de Botanic Health Spa van meer dan 1000m², waar u onder andere gebruik kunt maken van:

  • Panoramisch zwembad van 18m
  • Whirlpool
  • Salt & mineral sauna
  • Experience showers
  • Ice Fountain, Kneipp Walk
  • Finnish Sauna
  • Historical steamroom
  • Foot therapy area
  • Lounge / Herbal tea and Vitamin bar

Clubleden van de Botanic Health Club ontvangen 1 gratis Body Scan per kwartaal en een voedings consult. Tevens worden er Business borrels georganiseerd waar leden vrije toegang tot krijgen.

TAKEN

  • Je assisteert de Personal Coach in het geven van individuele lessen of groepslessen
  • Je geeft Personal Training aan members van de Botanic Health Club of hotelgasten
  • Je geeft en organiseert groepslessen waaronder bootcamp, Nordic Walk, mountainbike, cardioboxing, pilates, yoga en mindfullness
  • Je ondersteunt in het organiseren van evenementen, waaronder golfreizen, skireizen, golftoernooien en yoga retreats
  • Je kunt sporters motiveren en ondersteunen in hun trainingsschema’s
  • Je ontvangt bezoekers van de Botanic Health Club en informeert hen over alle mogelijkheden

PROFIEL

  • Je bent gemotiveerd en je wilt graag het vak personal coaching leren
  • Je studeert aan een sportopleiding in Nederland of België (pré)
  • Je bent toekomst gericht en wilt graag doorgroeien (met mogelijkheden tot vaste aanstelling)
  • Je bent gedreven en ambitieus, je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent flexibel beschikbaar (vrijdag en zaterdag zijn een pré)
  • Je beschikt over sterke sociale- en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een sportieve, representatieve en gastgerichte uitstraling
  • Je beschikt over een brede taalkennis van minimaal NL/EN en FR/DUI zijn een pré
  • Je bent een team player en denkt oplossingsgericht

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Werken in het enige en nieuwe *****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Antwerp – Team
  • Je werkt op een inspirerende locatie
  • Mogelijkheid tot kost en inwoning

STARTDATUM

  • In overleg

Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:
Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwen-mentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit

SALES

RESERVATIONS & REVENUE EXPERT (FULLTIME)

TAKEN

  • Je neemt reserveringsaanvragen voor het hotel en de F&B outlets aan en je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking hiervan in het reserveringssysteem
  • Je kunt gasten informatie geven over het hotel, de vier gastronomische restaurants, het congrescentrum, de spa faciliteiten en de mogelijke parkeeropties met de daarbij horende prijzen en arrangementen
  • Je bent verantwoordelijk voor het behandelen en verwerken van offerte aanvragen voor individuele kamers, groepen en restaurant reservaties
  • Je onderhoudt een goed contact met de bookers (klanten, groepen, touroperators en bedrijven) en zorgt voor een vlotte en accurate opvolging
  • Je zorgt dat de wensen en behoeften van gasten gerealiseerd worden om een zo optimaal mogelijke gastbeleving te creëren in samenwerking met het Front Office team
  • Je maakt overzichten van reservaties ter informatie voor de andere departementen en je maakt lijsten met gegevens over aankomst, verblijfsduur, aantal kamers, betalingswijze, gevraagde service en faciliteiten
  • Je past Revenue Management toe, ondersteund door een externe partner, door middel van het goed inplannen binnen de beschikbare capaciteit tegen de juiste prijs
  • Je begeleidt dagdagelijks je collega en een stagiair
  • Je bent onderdeel van het Sales team en je zorgt voor een goede communicatie met je collega’s en de Director of Sales

PROFIEL

  • Je bent in het bezit van een hotelmanagement diploma op bachelor niveau
  • Je hebt ervaring in een 4* of 5* hotel (5* is een pré) in een soortgelijke functie
  • Je hebt kennis van de werking van een PMS systeem (kennis StayNTouch is een pré)
  • Je hebt kennis van Resengo
  • Het gebruik van een channelmanager is je niet vreemd (kennis SynXis/Cubilis is een pré)
  • Je kan werken met de courante OTA’s en hun extranet (Booking.com, Expedia, HRS,…)
  • Je bent een echte teamplayer met een oplossingsgerichte denkwijze
  • Je durft om initiatief en verantwoordelijkheid te nemen
  • Je bent ordelijk ingesteld, flexibel (geen nine-to-five mentaliteit) en representatief
  • Je beschikt over een helikopterview en een flinke span of control
  • Je bent communicatief sterk
  • Je kunt goed organiseren en plannen
  • Je bent accuraat en punctueel
  • Je bent gedreven en ambitieus
  • Je beschikt over een service- en gastgerichte werkhouding met verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent in staat om telkens de verwachtingen van onze gasten te overtreffen
  • Je bent stressbestendig en werkt efficiënt
  • Je hebt een brede taalkennis van minimaal NL/EN/FR (Duits is een pré)

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Werken in het enige en nieuwe *****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp – Team
  • Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een mooi loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden
  • Je werkt op een inspirerende locatie waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf en je team verder te ontwikkelen

Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:
Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwen-mentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit

UURROOSTER

  • Flexibel uurrooster

STARTDATUM

  • September 2021
Het gastvrij team van Botanic Antwerp wordt getypeerd door:

Dynamiek, verantwoordelijkheidsgevoel, onberispelijke uitstraling, humor & lach, doorzettingsvermogen, gastenverwachtingen overtreffen, onderscheidend vermogen, talenkennis, extreme service gerichtheid, verwenmentaliteit, flexibiliteit & geen ‘nine-to-five’ mentaliteit.

Over onze kwaliteitsvolle Botanic Sanctuary Antwerp – site:

De Botanic Site beschikt over 108 luxe kamers en suites, het Botanic Restaurant van Chef Wouter van Tichelen en 3 externe gastronomische restaurant exploitaties. Een karakteristiek seminarie – center voor ( inter- ) nationale meetings, events, launches & congressen tot 500 gasten. Tevens beschikt Botanic Sanctuary Antwerp over stijlvolle, historische salons voor een onvergetelijk huwelijk, stijlvol feest of een intiem diner. De eeuwenoude Onze-Lieve-Vrouwe Kapel fungeert als perfect decor voor een ceremonie, receptie of kan voor een event worden gebruikt. Om even te ontsnappen aan de alledaagse drukte is er een Spa van meer dan 1000m² en een Gym waar de gast zijn conditie en gezondheid op peil kan houden.

Wat bieden wij jou?

Werken in het enige en nieuwe 5*****S hotel in hartje Antwerpen, deel uitmaken van het dynamische Botanic Sanctuary Antwerp – Team.

Voor deze uitdagende functie wordt in overleg een mooi loonpakket opgesteld. Naast het brutoloon ontvang je interessante secundaire voorwaarden.

Je werkt op een inspirerende locatie waarbij je de mogelijkheid hebt om jezelf verder te ontwikkelen.

Email

Stuur je CV met foto en motivatiebrief naar:

Babette D´Hauwe, HUMAN RESOURCES
Email: babette.dhauwe@botanicantwerp.com
Email